12 Ocak 2015 Pazartesi

Wet n Wild Brulee Far

Herkese merhabalar :)
Bugün Wet n Wild markasının meşhur tekli farı olan Brulee'den bahsedeceğim.
Hemen başlayalım öyleyse :)


Yazılarını okuduğumdan beri çok merak ettiğim, ancak ne zaman gitsem gratiste bir türlü bulamadığım bu farı nihayet buldum, kullandım ve sıra yorumlamaya geldi :) Mat bir ten rengi olan bu far benim makyajlarımın vazgeçilmezi oldu. 1,7 gramlık bir ürün. Tamamen mat, pigmentasyonu gayet iyi. Tek olumsuz bir yanı var oda birazcık tozutuyor olması. Ancak güzel yönlerinin yanında bu özelliği göz ardı edilebilir bence. Neredeyse tüm makyajlarımda düzgün, aydınlık bir göz kapağı elde etmek için, makyajımın daha belirgin durması için kullanıyorum ve gerçekten çok memnun kaldım. Özellikle eyeliner süreceğim günlerde gözüme azıcık kapatıcı uygulayıp(baz yerine) üzerine brulee'yi uyguladıktan sonra eyelineri uyguladığımda çok net ve güzel bir görüntü elde ediyorum. Ayrıca bu farın bir diğer özelliği de göz altı kapatıcısını sabitleyebiliyor olması. Çok muazzam bir sonuç vermese de oldukça iyi sabitlediğini söyleyebilirim.


Parmağınızla ya da fırça ile gayet kolay uygulayabilirsiniz. Ben eklipsin far fırçası ile uyguluyorum ve gayet iyi sonuç alıyorum. Fiyatı ise 6,5 TL. İndirimlerde daha da uygun fiyata düşüyor ancak kalırsaa :)

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

13 yorum:

  1. Ben de bayılarak kullanıyorum bu farı günlük makyajımda :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, bu ürünü gerçekten çok severek kullanıyorum
    bu arada yeni katıldım aranıza desteklerseniz sevinirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) aramıza hoşgeldin hemen bakıyorum bloguna :)

      Sil
  3. çok hoş bir tonu var bende mi alsam diye düşündüm valla takiptym bende bloguma beklerim sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim, takipteyim sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba bloğunuzu pembemakyajdefteri blog keşif etkinliğinde keşfettim. Bu fardan almak için sabırsızlanıyorum malesef şehrimde gratis yok :(
    Sizi takipteyim artık. Bana da beklerim :) http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloguma hoşgeldin :) Umarım enn yakın zamanda gratis oraya da açılır, bende bloguna bakıyorum hemen :)

      Sil
    2. Ah bitanem buraya gratis açılana kadar ben buralardan gitmiş olurum :)

      Sil
  5. Merhaba :) Bloğunuza pembemakyajçantam'ın blog keşif etkinliğinden ulaştım ve takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim. Sevgiler :)
    bakimliginepig.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloguma hoşgeldin canım :) Hemen takibe alıyorum sevgiler :))

      Sil
  6. Bu farı çok severek kullanıyorum başarılı bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim kendisiyle çok sıkı bir ilişkimiz var şuan :))

      Sil