7 Ocak 2015 Çarşamba

Eklips Makyaj Süngeri

Karlı bir İstanbul gününden herkese merhabalar :)
Minicik gratis alışverişi yazımda paylaştığım Eklips makyaj süngerinin yazısı nihayet geliyor :) 
Hemen başlayalım.


Gratislerde satılan Eklips makyaj süngerini uzun zaman bulamamıştım. Bir gün gratiste gezerken gördüm ve hiç kaçırmadan almak istedim. Yumuşacık bir yapısı var, insanın sürekli sıkıp oynayası geliyor :) Süngerin alt tarafı yanak, boyun, alın gibi yüzün geniş kısımlarında, üst tarafındaki sivri ucu ise göz altı, burun kenarları gibi dar kısımlarda uygulanmak için tasarlanmış. Gelelim nasıl kullanacağımıza; süngeri su dolu bir kaba koyup tamamını ıslatıyoruz. Islandığında bu küçük halinden eser kalmayıp büyüyor :) Islandıktan sonra çıkartıp suyunu iyice sıkıyoruz ve kağıt bir peçete üzerinde kalan suyunu hafifçe alıp nemli kalmasını sağlıyoruz. İkinci ıslatma yöntemi ise; musluğun altına süngeri tutup ıslanmasını beklemek ve ıslandıktan sonra suyunu iyice sıkıp kağıt peçete üzerinde fazla suyunu almak. Ve kullanmaya hazır :)
Ben bb kremi, kapatıcıyı yüzüme nokta nokta dokundurup sonra süngerle uygulamayı seviyorum. Homojen ve doğal bir bitiş sağlıyor. İlk kullanımda biraz ürün yiyor. Ama ikinci kullanımda böyle bişey olmuyor.
Peki bu süngeri nasıl temizleriz ? 
İlk olarak süngeri sıcak suyla temizlemeyin. Hafif ılık bir suyun altında çok yumuşak ve hafif hareketlerle süngeri ıslatıp, daha sonra bir şampuan yardımıyla köpürtüp duruluyoruz. Bu işlemleri yaparken dikkatli olmakta fayda var, aksi takdirde süngeriniz parçalanabilir. Süngeri yıkadıktan sonra yine kağıt peçete üzerinde suyunu iyice alıp kurumaya bırakıyoruz.


                                              Her kullanımdan önce süngeri ıslatmayı unutmayın :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

11 yorum:

  1. ben de kullanıyorum süper :) ama Gratiste genelde bitmiş oluyor bir alışverişimde tek kalmıştı direkt sepete attım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulmak biraz zor gerçekten :) Bende bulduğum gibi aldım :)

      Sil
  2. merhaba tatlım bende kullanıyorum çok harika bir ürün bende her gidişimde bulamıyordum artık dayanamadım gratise mail attım e zaman gitsem var .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnun kaldım gerçekten, evet bulmak bayağı bi zor :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hiç denemedim bunu Real Techniques kullanıyorum ama alayım bir tane de bundan :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar, makyaj yapan biri olarak sizi hem burdan ekledim hem de google plustan. Takipteyim. sizi de atölyeme beklerim
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/
    ayrıca facebook sayfam https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021?fref=nf

    YanıtlaSil
  6. sanırım küçük yerde yaşamanın avantajı ben her gittiğimde buldum 3. yü kullanıyorum şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle ablacm, neyseki buldum buna da şükür :))

      Sil