30 Ocak 2015 Cuma

Makyaj Fırçalarının Temizliği

Herkese merhabalar :)
Günün konusu makyaj yaparken en büyük yardımcılarımız olan makyaj fırçalarının temizliği.
Kullandığımız fırçaların temizliği cilt temizliği kadar önemli. Ve yaptığımız makyajın daha güzel olması da temiz fırçalardan geçiyor. Nasıl yani diyor olabilirsiniz. Nasıl ki evimizi kirli bezlerle temizlemiyorsak, makyajımızı yaparken de temiz fırçalarla yapmalıyız ki güzel bir görüntü ortaya çıksın. Aksi takdirde önceki makyajlardan kalan renklerle yeni kullandığınız ürünün renkleri karışıcak ve ortaya istemediğimiz bir görüntü çıkıcak.
Hemen bakalım ben fırçalarımı nasıl temizliyorum?


Fırçalarımın kirli hali


   Gerekli malzemeler: Küçük bir tabak, şampuan veya antibakteriyel sabun ve zeytinyağı.


 Şampuan ve zeytinyağını tabağa koyuyoruz.
Burada dikkat etmemiz gereken şey; zeytinyağı şampuandan daha az olmalı.


Fırçayı, oluşturduğumuz karşıma biraz batırıp avucumuzun içinde bütün kiri akana kadar yavaşça ovalıyoruz. Eğer kirler temizlenmezse bu işlemi ikinci kez tekrarlayabiliriz.


Fırçaları ılık suyla avucumuzun içinde yavaşça ovalayarak duruluyoruz.
Sıcak suyla durulamak pek sağlıklı değil, çünkü sıcak su kılları yapıştıran yapıştırıcının açılmasına sebep olur ve fırçanızın kullanım ömrü azalır.


Ve sonuç; tertemiz fırçalar :)


Fırçaları kuruturken ise uçları boşlukta kalacak şekilde kurutuyoruz.
Böylece kıllar dışarıda kalarak hava alıyor ve düzgün bir şekilde kurumuş oluyor.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

10 yorum:

  1. Fotoğraf netliğine bayıldım, tasarım böyle çok iyi olmuş :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çookk sevindim kii :)) Çok teşekkür ederim kuzum benim :*

      Sil
  2. İyi oldu bunu bildiğim hiç denemedim fırçaları böyle temizlemeyi.

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  4. süper bir yöntem ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım :))

      Sil
  5. Guzel paylasim olmus :) fakat ben zeytinyaginin kokusunu sevmedigimden dalinle yikiyorum. hem cok guzel kokuyorlar hemde iceriginden dolayi firca killarina zarar vermeyip yumusacik yapiyor. tavsiye ederim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkür ederim, şampuanın kokusu hoş olduğundan zeytinyağının kokusu kalmadı :)

      Sil