22 Ocak 2015 Perşembe

Bitenler / Çöpe Gidenler - 1

Herkese merhabalar :)
İlk Bitenler / Çöpe gidenler yazımla karşınızdayım :)
Bu tür yazıları okumayı seviyorum, çünkü hem ürün hakkında minicik bir bilgi veriliyor hem de beğenilip beğenilmediği yazılıyor ve bence oldukça faydalı oluyor. Şimdi hemen benim bitirdiklerime ve çöpe atmak zorunda kaldıklarıma bakalım :)

bitenler / çöpe gidenler

Avon kiraz çiçeği özlü saç spreyi: Yazda almıştım ve bayılarak kullandım kendisini. Islak saçınıza sıkıp kuruttuğunuzda çok hoş bir koku kalıyor saçınızda. Bitti ve tekrar almayı düşünüyorum. Fiyatı indirimde 4,5 TL ye düşüyor. Detaylı yazı için şuraya tıklayabilirsiniz.

Avon glimmerstick dudak kalemi (pink bouquet): Çok severek kullandığım bir dudak kalemiydi. Tatlı, hoş bir pembe renginde. Dudağınıza balm sürüp bu kalemi tüm dudağınıza uygulayıp ruj gibi de kullanabiliyorsunuz. Ben böyle çok kullandım ve daha uzun saatler dudağımda kaldı. İndirimlerde fiyatı 10 TL ye düşüyor. Dibine kadar bitirdim ve tekrar almayı düşünüyorum.

Golden rose stick kapatıcı (01 numara): Severek kullanmıştım kendisini. Kurumayan bir yapısı var. Zaman geçse de ürün kuruma yapmıyor ve rahtlıkla uygulama yapabiliyorsunuz. Fiyatı 6 TL idi ben aldığımda. Tekrar alır mıyım, şuanlık hayır çünkü garnier göz roll-onu kullanıyorum ve gayet memnunum.

Golden rose dudak koruyucu: Sivilce tedavim nedeniyle aşırı kuruyan ve çatlayan dudaklarımın yegane yardımcıları. Bakalım bunlar gibi daha kaç tane biticek :) Şuan da turuncu kapaklı olanı kullanıyorum ve çok memnunum. Fiyatları 3TL. Bittikçe alıyorum.

Dalan d'olive zeytinyağlı nemlendirici krem: Yine sivilce tedavim sırasında kuruyan yüzüm için kullanıyorum bu minişleri ve çok seviyorum onları, küçük olmaları sebebiyle de her yere yanımda götürebiliyorum. Evde bunlardan stok yapmış durumdayım. Allah korusun marketlerde biter falan :) Fiyatları 1 TL. Detaylı yazısını da şuraya bırakıyorum, dilerseniz okuyabilirsiniz.

Rexona shower clean roll-on: Gratiste indirimden almıştım kendisini ve bayıla bayıla kullanıyorum. İlki bitti şuan ikinciyi kullanıyorum ve bittikçe alacağım bir ürün. Fiyatı indirimde 5,90 TL idi. Detaylı yazı isteyenler şuraya tıklayabilirler.

Avon incandessence parfüm: Hayatımın aşkı bu koku. Bittikçe hep alacağım. Bu çanta boyu ve 30 ml. Büyük olanları da 50 ml lik. Katalogta hangisine denk gelirsem onu alıyorum. Çanta boylarının fiyatı indirimde 13 TL ye falan düşüyor. Bitti, elimde yenisi var ve şişesi çöpe.

She deodorant (fun): İlk sıktığınızda sizi tıkayan, biraz zaman geçtikten sonra daha hoş olmaya başlayan bir kokusu var. Baş ağrısı olanlar, kokuya duyarlılığı olanların kullanabileceğini düşünmüyorum. Ne kötü diyebilirim, ne de çok iyi. Ortalarda biyerlerde. Bitti ve bidaha almayı düşünmüyorum.

She roll-on (sexy): She den denediğim ikinci kokusu. Bu, pembe renkli olana göre daha güzel. Hoş bir kokusu var. Ama çok fazla kalıcı değil, gün içerisinde yenilemeniz gerekiyor. İhtiyaç halinde alınıp kullanılabilir diye düşünüyorum. Bu da bitti ve kutusu çöpe gidiyor.

Avon oje: Yapısını ve rengini hiç beğenmedim bu yüzden çöpe gidiyor kendisi.
Colleen oje: Flormar 319 bulamadığım bir anda bunu almak zorunda kalmıştım. Anı kurtarabilecek bir oje. Ancak çok çok iyi değil.

Kalyon: Hayatımın tırnak güçlendiricisi. Bayıla bayıla kullanıyorum kendisini. Şuan elimde yenisi mevcut ve bu bittiği için çöpe gidiyor. Detaylı yazı isteyenler şuraya bakabilirler.

Avon güneşsiz bronzlaştırıcı: Aldığıma pişman olduğum bir ürün kendisi. Vıcık vıcık, yapış yapış. İçi dolu ama çöpe gitmeye mahkum. Yazısı burada var. İsteyen okuyabilir.

4 yorum:

  1. İncandessence parfümün kokusunu bende çok beğeniyorum, Avon parfüm konusunda başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle birkaç kokusu gerçekten çok güzel :))

      Sil
  2. Avon'un dudak kalemini ben de çok beğendim.Ayrıca parfüm de Avon'un nadir güzel kokularından biri. Dalan 'ın zeytinyağlı nemlendiricisi de mükemmel ve çok hoş bir kokusu var. Güzel yazı olmuş tşkler :) Takibe alıyorum ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle 3 ü de muhteşemler :) tabii ben de takibe alıyorum hemen :)

      Sil