5 Ocak 2015 Pazartesi

DIY: Fırçalık Yapımı

Herkeslere günaydınlar efeniiimmm :))
Haftanın ilk günüyle ilk yazımız gelsin bakalım. Bugün sizlere kendim yaptığım fırçalığımı anlatıcam.
Hadi hemen başlayalım :)


Gerekli olan malzemelerimiz: Bir tane oyun hamuru kutusu, kutunun dışını kaplayabileceğimiz bir kap(defter kabı olabilir), yapıştırıcı ve falçata.
Kutunun üst tarafını falçata yardımıyla kesiyoruz, yapıştıracağımız kabı da kutuya göre ayarlayıp kesiyoruz.


Kestikten sonra kutunun üzerine azar azar yapıştırıcıdan sürüp dikkatlice kabı kutunun üstüne yapıştırıyoruz. Kutunun alt tarafını da kabın üzerine düzgünce getirip yapıştırıyoruz. Kuruması çok uzun zaman almıyor bu yüzden hemen kullanabilirsiniz. Evde olan malzemelerle kolayca yapabileceğiniz, uzun zaman almayan birşey :) Bakalım bitmiş hali nasıl olmuş ? :)


                            Ben sünger bob sevdiğim için böyle kapladım, çok tatlı oldu bence :)


                                                       Kutunun alt tarafı da bu şekilde :)

Umarım yazımı sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

2 yorum:

  1. Kendim beceriksiz olduğum için böyle el becerisi olan insanlara bayılıyorum :)) Çok güzel olmuş canım bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Bence sende yapabilirsin :))

      Sil