16 Ocak 2015 Cuma

Eklips Açılı Kontür Fırçası

Herkese iyi akşamlar :)
Bugün Yılbaşı indirimi alışverişim de aldığım aldığım Eklips Allık ve Kontür fırçasından bahsedeceğim.
Hemen başlayalım öyleyse :)


Aslında kutusunda "kontür fırçası" olarak geçen ama allık da uygulayabileceğiniz bir fırça kendisi. Fırçanın sapı bambudan yapılmış. Kılları sık ve yumuşak. Uygulama esnasında yüzünüzü tahriş etmiyor.  


Açılı olması sebebiyle de kontür yaparken elmacık kemiğinizin altına çok kolay bir şekilde yerleşip kapkalın bir şerit halinde olmadan hatlarınızı doğal bir şekilde belli etmenizi sağlıyor. 


Ayrıca allık uygularken de allığı yumuşak bir şekilde yüzünüze uygulamanızı sağlıyor. "Bak ben allık sürdüm" diye bariz bir şekilde bağırmayan bir görüntü oluyor. :) Ayrıca kıl dökme sorunu da yaşamadım kendisiyle, bu da önemli bir şey tabii. Fiyatı da yılbaşı indiriminde 6 TL ye gelmişti sanırım. Allık ve kontür işlemini tek fırçada yapayım diyenlere tavsiyemdir kendisi :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kocaman öpücükler, mutlu haftasonları :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

10 yorum:

  1. Sanırım bu fırçalar en büyük zaafım. Ne kadar alsam da aç gözüm doymuyor !! Ekilips'ten eyeliner fırçası, ruj fırçası, sponge ve özellikle fondöten fırçasını şiddetle dehşetle tavsiye ederim. Çizgilenmeden bebbek gibi dağıtıyor fondöteni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller. Bende şuan bu fırça, büyük pudra fırçası, far fırçası ve fondöten süngeri var. Hepsi benim bebeklerimm :)

      Sil
  2. Güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılmadan okuduğunuz için ben teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Eklips fırçalar fiyatına rağmen çok iyi iş çıkarıyor bende bir bu fırçası yok galiba bulduğumda alınmalıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel iş çıkartıyo canım, almalısın :)

      Sil
  4. Güzel bir inceleme olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Guzel tespitler olmus canim bayildim:)

    YanıtlaSil