30 Mart 2015 Pazartesi

Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

Haftanın ilk gününden herkese merhabalar :)
Geçenlerde instagramda paylaştığım, çok beğendiğim, arayıp tarayıp sonunda bulduğum bir far paletinden bahsedeceğim bugün :)
Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

Catherine arley markası çok eskiye dayanan bir marka. En çok da pudrası ile ünlü. Pudrasının yazısı da şurada mevcut. Farları da pudrası gibi oldukça iyi yapıya sahip. Tek sıkıntısı kapağının çok dayanıksız olması. Palette 9 adet far mevcut. Bunlardan iki tanesi sedefli gibi. 7 tanesi ise mat. Pigmentasyonları iyi sayılır. Özellikle far bazı ile çok iyi hale geliyorlar. Yapısı en yumuşacık, hemen ele gelen ortadaki açık pembe rengi. Hepsinin sürümü oldukça kolay. Paletin bendeki numarası ise 2.

Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

Paletin alt tarafında küçük bir aplikatörü var. Ben bu aplikatörleri kullanmıyorum, ancak fırça olmadığı zaman kullanılabilir. 

Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

                    Swatchları bu şekilde. Son olarak far bazı ile nasıl durduğunu da göstermek istiyorum. 

Catherine Arley Dynamic Eyeshadow

Paletteki mor rengin bazsız ve bazlı hali de bu şekilde. Kullanım ömrü 36 ay. Fiyatı ise 5 TL. Bulduğunuz yerde kaçırmayın derim. :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Kendinize iyi bakın,
Sevgiler :))

17 yorum:

  1. Renk tonlaması çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatına göre çok güzel, bazla renkler daha belirgin hale gelmiş paylaşım için teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat performans açısından gayet güzel :) okuduğun için ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Catherine arley'in pudrasınq bayılan biri olarak farın renkerine de bayıldım..bazla tabiki daha güzel durmus ama bu fiyata bu far harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudrası zaten harika :) Farlarıda çok güzel, tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Ben de baska bir paletini aldimmm harikalar gercekten. Bulursam bunu da alirimm. Dunyanin parasini vermeye ne gerek var 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tük kalmış bundan, bu seriyi bitiriyorlarmış. Bulduğun yerde al canım :)

      Sil
  5. Sitene katıldığım gibi Catherine Arley karşıladı beni! :) Eskiden çok kullandığım bir far markasıydı. Dörtlü paletleri çok meşhurdu. Nerede bulunuyor ki şimdi? Fiyatı 5 tl, şaka gibi! Bu pigmentasyona gayet güzel...Tuğçe'ciğim bana da gelsene çok mutlu olurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catherine arley artık bir milyoncu tarzı yerlerde satılıyor, bu kadar güzel ürünleri olan bir marka nasıl böyle göz ardı edilebilir anlamıyorum. Bende hemen bakıyorum canım :)

      Sil
    2. aaaa! napmışlar öyle catherine arley'e ya...Hakikaten çok şaşırdım...

      Sil
  6. Göz makyajını çok seviyorum . Fırın renklerine bayıldım. iadeyi ziyarete geldim. Takipteyim Bloğunu. Bu arada blog keşif etkinliğini bloğunda duyurursan sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Hem uygun fiyatlı hem çok hoş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Üniversite yıllarıma gittim bu markayı görünce. ne çok kullanırdık bu tarz farları:) blogunu keşif etkinliğinde gördüm takibe aldım hemen. bana da beklerim http://suslubykus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil