19 Ağustos 2015 Çarşamba

5 Yaz Ojem

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; 5 Yaz Ojem 

5 Yaz Ojem

Yaz aylarında hepimizin sürmeyi sevdiği cıvıl cıvıl ojeleri mutlaka vardır. Bende bugün benim ojelerimden bahsedip, fikir vermek istedim. Bu yaz benim en çok kullandığım ojelerim ise şu şekilde. Sol baştan; Pastel 09, Pastel be happy, Pastel 40, Pastel cream, Pastel 08 numara. Hepsi pastelin ojelerinden olmuş ancak renkleri de yapıları da benim oldukça hoşuma gidiyor. 

5 Yaz Ojem

Pastel 09 numara: Tam bir bebek mavisi. 3 katta opaklaşıyor. Yapısı güzel, sürümü kolay. 2, 3 gün bozulmadan duruyor.
Pastel be happy: Kavuniçi pembemsi bir renk. Tek katta bile rengini veriyor. 2 katta rengi tam oturuyor. 2 gün tırnaklarımda hiç bozulmadan durdu. Daha sonra ise kendim çıkarttım.
Pastel 40 numara: İçerisinde gül kurusu, mürdüm, morluk barından çok güzel bir renk. 2 katta opaklaşıyor. 3 gün hiç bozulmadan duruyor. Sürümü kolay. 

5 Yaz Ojem

Pastel cream: 3 katta opaklaşan, tırnağı tertemiz gösteren bir renk. 3 gün hiç birşey olmadan duruyor. Sürümü kolay. Çabuk kuruması için üzerine bir oje kurutucu sürmenizi öneririm. 
Pastel 08 numara: Essie fiji rengine muadil gösterilen bir renk. Tertemiz duruyor. En çok kullandığım renk bu sanırım. 3 katta opaklaşıyor. 3 gün duruyor. Sürümü de kolay.
Her rengin duruşu instagram hesabımda var. Oradan bakabilirsiniz :) Fiyatları ise 2,50 tl.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. çok hoş bir blogunz var ojeleriniz de çok tatlı iyi günlerde kullanın :) bloğunuzu takipteyim banada beklerim http://petunyanincizimaceralari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bloguma hoşgeldiniz :)
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Pastel cream ben de kullanıyorum ama çabuk kurumuyor..Çok güzel duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 3 kat sürdüğüm ojelerimin üzerine nk markasının hızlı oje kurutucusunu kullanıyorum. Yazısını da yazdım okuyabilirsiniz :)

      Sil
  3. pastel soft pop serisini daha göremedim ben rengi güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir seri olmuş, renkleri de güzel :)

      Sil