3 Ağustos 2015 Pazartesi

Essence 07 Natural Beauty Ruj

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Essence 07 Natural Beauty Ruj

Essence 07 Natural Beauty Ruj

İnstagramda yapmış olduğumuz hediyeleşme etkinliğinde Merve'min benim için hazırladığı hediyelerden bir tanesi de bu güzel rujdu. Tekrar teşekkür ediyorum :) 

Essence 07 Natural Beauty Ruj

Gelelim bu güzel ruja. Soğuk tonlu, içerisinde hafif morluk da bulunduran bir pembe rengi. İsminden de anlaşılacağı gibi doğal tonda bir pembesi var. Yapısı oldukça güzel, kolayca sürülen, rengini hemen veren bir ruj. Kalıcılığı çok olmasa da kolay tazelenebilen bir ruj olduğu için ben çok severek kullanıyorum. Kalıcılığı ise 2 saat kadar sürüyor.

Essence 07 Natural Beauty Ruj

Dudakta kuruluk yapmıyor. Aksine hafif nemli bir yapısı olduğu için rujun altına herhangi bir lipbalm sürmeyi gerektirmiyor. Dudaktan dudağa rengi biraz daha fark ediyor, her rujda olduğu gibi. Bendeki duruşu ise bu şekilde. Kullanım ömrü 24 ay. Fiyatı ise 8,5 TL. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder