27 Ağustos 2015 Perşembe

H&M Bronze Allık

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; H&M Allıklarından Bronze Rengi

H&M Bronze Allık

H&Min dazzling peach allığından geçtiğimiz günlerde bahsetmiştim. Bugün ise 15 numaralı Bronze isimli allığından bahsetmek istiyorum biraz. Yine indirim zamanı aldığım allıklardan. 3 tl lik fiyatı ile çok iyi iş çıkartıyor.

H&M Bronze Allık

Fırçayı bir kez dokundurduğunuzda gerçekten yeterli oluyor. Aksi halde fırçaya çok ürün aldığınızda kontrolünüzden çıkabilir ve dağıtamayabilirsiniz. Mat değil.Ama ışıltılı diyeceğim kadar ışıltılı da değil. Çok hafif ışıltısı var. Yüzünüze uyguladığınızda o ışıltı belli olmuyor. 

H&M Bronze Allık

Ben yüzümde ısıtmak istediğim yerlere, göz çukuruna gölge vermek için kullanıyorum. 24 aylık kullanım ömrü var. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. indirimde fiyatları süper oldu yine de almadım :-)) ama güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki almışım dedim bende valla, yoksa aklımda kalıcaktı :)

      Sil