21 Ağustos 2015 Cuma

H&M Dazzling Peach Allık

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; H&M Dazzling Peach Allık

H&M Dazzling Peach Allık

H&M in indirim zamanında aldığım bu allığı uzun zamandır kullanıyorum ve yazısını yazmadığımı farkettim. İndirim zamanı 3 tl ye aldığımız bu allıklar oldukça pigmentli. Fırçayı allığa tek bir kez bile dokundurduğumda fırçaya hemen geliyor. Zaten iki ya da maksimum üç kez dokundurmak oldukça yeterli oluyor. 

H&M Dazzling Peach Allık

İsmi dazzling peach olan bu allık şeftali pembe tonlarında. 24 ay kullanım ömrü var. 

H&M Dazzling Peach Allık

Şeftali tonlarında allıkları çok sevdiğim için bu allık da sürekli elimin altında olanlardan. Çoğu makyajımda kullanıyorum. Hafif tozutuyor ancak bu konu benim için önemli değil. 3 tl ye alınabilecek en güzel allık bence. Rengi, duruşu bence mükemmel.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

7 yorum:

  1. rengi harika iyi günlerde kullan canım ben de istiyorum H&M ürünlerini yetkililere duyrulur açın artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) oralara da açılsın artık bence dee

      Sil
  2. rengi harika iyi günlerde kullan canım ben de istiyorum H&M ürünlerini yetkililere duyrulur açın artık :)

    YanıtlaSil
  3. bu allıklar güzelmiş almadığıma pişman oldum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende iyiki almışım diyorum yoksa pişman olabilirdimm

      Sil
  4. İzmit'e H&M açıldı diye seviniyordum ama kozmetik yok gibi bir şey o kadar az ürün var ki :( hele şuan diğer mağazaların fotoğraflarını paylaşanlara imreniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı mağazalarda öyle oluyo ablacım. bende burda büyük bi mağazasına gittim ve kozmetiği görmeyice baya şaşırmıştım. İnşallah getirirler kozmetiklerin hepsini oraya :)

      Sil