5 Ağustos 2015 Çarşamba

Avon İncandessence Vücut Spreyi

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Avon İncandessence Vücut Spreyi

Avon İncandessence Vücut Spreyi

Avon'un incandessence parfümü yıllardır benim imza kokum gibidir. İçeriği orkide, frezya ve sarı lalenin birleşiminden oluşuyor. Parfümünü çok severek kullandığım için vücut spreyini de alıp bu kokuyu bütünlemek istedim. Kokusu gün boyu kalıcı ve hafif esen bir rüzgarda o koku burnunuza geliyor :)

Avon İncandessence Vücut Spreyi

Yanımda parfüm taşımaktansa vücut spreyini taşımayı daha pratik buluyorum ve istediğim zaman tazeleyebiliyorum. Özellikle yazın şu sıcaklarında mis gibi koktuğu için benim vazgeçilmez bir ürünüm oldu. 100 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 12 ay. Fiyatı 7, 8 tl arasında değişiyor. Hatta bazen avon kataloğunda 3 taneli satılıp oldukça uygun fiyata geliyor.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder