11 Ağustos 2015 Salı

Flormar M108 Far

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Flormar M108 Far

Flormar M108 Far

Flormarın meşhur farlarından olan m108 farı almayı bir zamanlar çok düşündüm. Bununla ilgili bir çok blog yazısı okudum ama daha sonra bir yerde çok ışıl ışıl duruyor diye okuyunca tereddütte kalıp almaktan vazgeçtim. Daha sonra ise hediyeleşme etkinliğimizde Mervemden bana hediye geldi :) 
Gelelim farın yorumlarına ; Flormarın fırınlanmış terracota farlarından kendisi. Rengi ise kırık beyaz. Her ne kadar far denilse de bir fardan oldukça fazla gramaja sahip. "Mat far" diye geçmesine rağmen mat olmayan, kendinden bir aydınlığa, sahip, hatta aydınlatıcı olarak kullanımında güzel sonuçlar çıkartan bir far.

Flormar M108 Far

Far olarak da kullanılabilir. Hafif bir uygulama ile güzel durduğunu söyleyebilirim. Gelelim bu farın bir diğer kullanımına. O ise göz altı kapatıcısını sabitlemekte kullanmak. Bu şekilde de kullanmayı denedim ancak, göz altı kapatıcısını sabitlemek için fazla aydınlık duruyor. Şöyle anlatabilirim, göz altınıza aydınlatıcı uygulamış gibi duruyor. Bu şekilde kullanımını sevmedim. 

Flormar M108 Far

Fara parmağımı çok hafif dokundurup swatchladığımda ise duruşu bu şekilde. Bu şekilde bile ne kadar aydınlık durduğu çok net belli. Genel olarak sevdiğim bir ürün. 4 gramlık. Torunlarıma bile kalacak cinsten. :) Fiyatı ise 25 tl. Flormar mağazalarında bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. bu seri en sevdiğim serisi flormarın bu farı alıp ömürlük bir baz olarak kullanmak mümkün hatta :-))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. evet bende aydınlatıcı olarak daha çok sevdim :)

      Sil