25 Ağustos 2015 Salı

XP Lipstick 02 Numara

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; XP Lipstick 02 Numara

XP Lipstick 02 Numara

Bugün nude ruj sevenler için bir öneride bulunmak istedim. Uygun fiyatlı ve güzel bir ruj isteyenlerin dikkatini çekeceğini düşünüyorum. Nemlendirme özelliği bulunan, dudağı kurutmayan bir ruj. Pembe ve kahve alt tonlu bir renk. Özellikle koyu makyaj yaptığımda dudağıma nude bir ruj süreyim diyenler için tam uygun bir renk. 

XP Lipstick 02 Numara

Rengini hemen veriyor. Dudakta 3 saat kadar duruyor. Tazelemesi de çok kolay olduğu için çantaya at çık bir renk. Uygun fiyatlı olması da her zaman benim için artı bir özellik. 

XP Lipstick 02 Numara

El üzerinde daha pembemsi duruyor ancak dudakta tam bir nude renginde duruyor. Ayrıca instagram hesabımda dudağımda swatchlarını da paylaşıyorum. Merak edenler bakabilir :) Son olarak ise fiyatı 4 tl. Kozmetik ürünler satan küçük dükkanlarda, japon pazarı gibi yerlerde bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Böyle rujlara yorum yapıldığını görünce blogger lara olan güvenim azalıyor. Aynı ruj dan ben de kullandım ve hayatımda kesinlikle ama kesinlikle kullandığım en kötü ruj du. Dudaklarıma sürekli peeling yaptığım halde dudakların catlak mis gibi göründü ayrıca resmen ruj yağlı gibi. Çok çok kötü bir ruj. Rengi dışında güzel olan hiçbir yani yok malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tamamen fiyatı çok çok uygun olduğu için insanlarda bu düşünce oluşuyor. Çünkü herkesin kafasına yerleşmiş bir "pahalı kalitelidir" düşüncesi var. Ben uzun zamandır bu ruju kullanıyorum ve sizin dediğiniz gibi bir sorun hiç yaşamadım. Güveniniz azalıyorsa da blog yazılarını okumazsınız, kendiniz denersiniz. sonuçta bir ürün hakkında herkesin fikri aynı olmayabilir bu çok normal :)

      Sil
  2. bende severek kullanıyorum canım :) XP markasının rujları oldukça başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım. bende birçok markaya dupe olabilir diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. ben bunu sürekli Kadıköyde görürdüm bir kere aldım ve sürümü çok zor ve dudağımı kuruttu bir tarafa attım kokusu da kötüydü fiyatı uygundu ama sonra da denemedim bir daha belki de yapısı değişmiştir bilemiyorum ama benim aldığım baya baya kötüydü..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldıklarımın hiçbirinde sorun yaşamadım canım. Belki dediğin gibi yapısı değişmiş olabilir, birdaha bak istersen :)

      Sil