16 Aralık 2015 Çarşamba

Aliexpress Alışverişimin 2. Kısmı / Silikon Fırça Temizleyicisi

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Aliexpress alışverişimin 2. kısmı

Aliexpress alışverişimin 2. kısmı / Silikon Fırça Temizleyicisi

Geçtiğimiz haftalarda elime ulaşan aliexpress alışverişimi şurada bahsetmiş ve siparişimin ikinci kısmının elime ulaşmadığını da söylemiştim. Yaklaşık bir hafta on gün önce diğer sipariş ettiğim üründe geldi ve hemen yazısını yazmak yerine biraz kullandıktan sonra ürün yorumu ile birlikte yazmak istedim. Geçelim ürün hakkındaki yorumlarıma..

Aliexpress alışverişimin 2. kısmı / Silikon Fırça Temizleyicisi

Silikon yapıda olan bir fırça temizleyicisi. İki parmağınıza takıp o şekilde fırçalarınızı yıkamanızı sağlıyor. İki bölümden oluşuyor. Üst tarafı küçük fırçalarınızı yıkamak için, alt tarafı ise büyük, geniş fırçalarınızı yıkamak için. Ben ürün elime ulaştığı gibi temizledikten sonra hemen fırçalarımı yıkamak için kullandım. Kullanım açısından ise oldukça sevdim. Fırçalarımı yıkarken bana oldukça kolaylık sağladı. 

Aliexpress alışverişimin 2. kısmı / Silikon Fırça Temizleyicisi

Üst tarafındaki yapısı alt taraftakinden daha farklı olduğu için ise göz fırçalarınızı temizlerken kolaylık sağlıyor. İşim bittikten sonra ise su ile durulayıp kenara kaldırabiliyorum. Küçük bir ürün olduğu için yer de kaplamıyor. Ben oldukça sevdim :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder