25 Aralık 2015 Cuma

Yılbaşı İndirimi Alışverişim

Herkese merhabalar :)
Bildiğiniz gibi birkaç gün önce mağazaların yılbaşı indirimleri başladı. Bende alışverişlerimi yapmışken ve hala indirimler devam ediyorken yazısını yazıp fikir vermek istedim.

Yılbaşı İndirimi Alışverişim

İlk başta şunu belirtmeliyim ki benim bu indirimde memnun kalarak alışveriş yaptığım ve indirimleri de güzel bulduğum tek yer Rossmann dı. Bu yüzden gratis ve watsonstan pek birşey almadım.

Yılbaşı İndirimi Alışverişim

Benim ilk alışverişim Rossman ve Watsons dan oldu. Sol baştan başlarsak; 
Rossmann alışverişi;
Isana meyve asitli tonik; Bu karma ciltler ve akneye meyilli ciltler için olan bir tonik. Fiyatı 4,79 tl
Rival De Loop Yağsız Göz Makyaj temizleyici; Tüm ciltler için uygun olan bir makyaj temizleyici. Bunun fiyatı 5,99 tl.
Catrice Kapatıcı; Bendeki rengi 020 light beige. Bu markada indirim yoktu ancak merak ettiğim için alıp denemek istedim. Fiyatı 13,25

Watsons alışverişi; 
Maybelline color tatto on and on bronze; Bu krem farı da merak ettiğim için hazır indirimde iken alıp denemek istedim Fiyatı da 10,75 tl

Yılbaşı İndirimi Alışverişim

İkinci alışverişim ise Gratisten oldu.Şunu söylemeliyim ki, gratiste standların çoğu boştu ve doğru düzgün bir indirim yoktu. Bende sadece ihtiyaç alışverişi yapıp çıktım. Aldıklarım ise;
Himalaya herbals nemm mask; Bu maskeyi merak ettiğim için indirimde bulunca da alıp denemek istedim. Fiyatı6,90 tl.
Eklips tırnak törpüsü; Bu törpüyü daha önce de kullanıp çok sevmiştim ve şimdi de tekrar bir tane almak istedim. Fiyatı 1 tl.
Ve son olarak başka bir kozmetikçiden de bir tane kalyon ve bir tane aseton aldım. 
Gülşah asetonu çok severek kullanıyorum. Kutu kutu bitirdim. Fiyatı 2,50 tl. 
Kalyon ise tırnaklarım son zamanlarda çok yumuşayıp kırıldığı için tekrar alıp kullanmak istedim. Fiyatı se 6,50 tl.

Benim yılbaşı indirimi alışverişim bu şekildeydi. Umarım faydalı olmuştur. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

7 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan cnm benm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsın canım Rossman bir harika yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede öyle, bide heryerde şubesi olsa keşke

      Sil
  3. Catrice'in kapatıcısını çok merak ediyorum bende ya.. Ama gittiğim şubede hiç kalmıyor, duyduğuma göre performansı çok iyiymiş .. ^-^ Yorumunu bekliyorum, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıktan sonra mutlaka burada yazısı olucak canım :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım harika ürünler almışsın:)

    YanıtlaSil