7 Aralık 2015 Pazartesi

Annagaspi bb krem

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Annagaspi bb krem

 Annagaspi bb krem

BB kremleri fondötenlerden daha çok sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum. Bugün ise bir süre önce gönderilen annagaspi bb kremden biraz bahsetmek istiyorum. Bu bb krem bir kore ürünü. Kore ürünlerinin ne kadar çok sevildiğini ve fazlaca revaçta olduğunu biliyoruz. 

 Annagaspi bb krem

Bu bb krem ise fondöten etkili olduğunu vaad ediyor. Ancak ben bir fondöten yapısında ve kapatıcılığında olduğunu söyleyemeyeceğim. Az kapatıcılığa sahip, cildi yormayan, renk eşitsizliğini düzenleyen bir bb krem. Ve bu bb kremin en büyük vaadi ise uzun vadede cilt lekelerini yok etmeye yardımcı olmak. Sivilce lekelerim var ancak lekelerimde bir düzelme gözlemlemem için oldukça uzun süreli ve sürekli bu ürünü kullanmam gerekiyor. Bunu da belirteyim..

 Annagaspi bb krem

Bej renkte bir bb krem. İlk sürdüğümde cildimden bir tık daha açık duruyor ancak kısa süre sonra cildimle bütünleşiyor. Bu da sevdiğim bir özelliği. İkinci sevdiğim özelliği ise yağlı cilde sahip olmama rağmen gün içerisinde çok az yağlanma yapması. Normalde kullandığım çoğu üründe gün içinde cildim yağlanıyor ama bu bb kremde bunun daha az olduğunu gözlemledim. Spf 39 içeriyor ve yaz aylarında çok rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün. Eğer incelemek isterseniz ürüne ulaşabileceğiniz siteyi de şuraya bırakıyorum.
*Ürün firma gönderisi olup, yorumlarım tamamen dürüsttür.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Hiç bu markayı duymamıştım. Sayende bir firmayla daha tanışmış oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum şimdi canımm :) Okuduğun için teşekkür ederim :)

      Sil