3 Aralık 2015 Perşembe

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Adından sıkça söz edilen, kullanan insanların çoğunun sevdiği bu maskarayı bende alıp denemek istedim ve uzun arayışlar sonucunda bulup aldım. Bu seriden bildiğim kadarıyla 3 tane maskara var ve adından en çok söz edilen de bu pembe olanı. 

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Plastik ve küçük tarakçıklara sahip bir maskara. Yapısı oldukça ıslak. Bu yüzden sürerken dikkat etmekte fayda var. Fırçası orta kalınlıkta. Tek katta kirpikleri güzel ayırıp uzatırken, ikinci katta kirpikleri yapıştırabiliyor. Ancak dolgunluğunu da 2. katında veriyor. Bu yapıştırmasının sebebi ise fırçasını kutusundan çıkarttığınızda fırçaya fazlaca ürün gelmesinden kaynaklı diye düşünüyorum. Çünkü fırçasını biraz temizleyip uyguladığınızda o kadar yapıştırmayabiliyor. 

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Kirpik kıvırıcı kullanmadan da uygulasam kirpiklerimi yeterli seviyede kıvırıyor ve gün içinde kirpiklerim düşmeden aynı kıvrıklıkta kalıyor. Ancak ben alalı bir ay olmasına rağmen yapısı hala ıslak ve biraz kurumaya başladıktan sonra çok daha güzel olacağını düşünüyorum. Fotoğrafta tek ve iki kat uygulanmış hali var. Söylediğim gibi 2. katta daha dolgunluk veriyor. Her ne kadar biraz yapıştırsa da ben kullanmaktan memnunum. Gün içinde akma, bulaşma yapmıyor. Ben makyaj temizleyici ile çıkartıyorum ve iyice temizledikten sonra gözümde hiçbir kalıntısı kalmıyor. Fiyatı 12 tl. İndirimlerde ise 6-7 tl ye rahatlıkla bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. bu ara plastik fırçalı maskara istemediğime karar verdim öbür tombul yapılı olanları çok daha kolay ve zevkli kullanıyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onlardan kullanıyodum ama bunu da denemek istedim. sevdim :)

      Sil