21 Aralık 2015 Pazartesi

Farmasi Bb Krem

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Farmasi Bb Krem

Farmasi Bb Krem

Yaklaşık bir ay kadar önce sipariş verdiğim ve elime ulaştığı günden beri fazlaca kullandığım Farmasi bb kremden bahsetmek istiyorum bugün. Yapısı ince olan ve buna rağmen kapatıcılık konusunda orta kapatıcılığa sahip olan bir ürün. Bendeki rengi Light to medium. Yani en açık rengi. Bildiğim kadar ile 2 renk seçeneği var. Eğer açık ve buğday ten grubunda iseniz light to medium, esmer ten grubunda iseniz de medium to dark olanı almanızı öneririm.

Farmasi Bb Krem

İçerisinde macademia yağı, vitamin B3, argan yağı, silk protein ve collogen bulunduruyor. Zengin ve güzel bir içeriğe sahip. Spf 15 içeriyor. Bu bb kremi özellikle yağlı ciltlerin seveceğini düşünüyorum. Çünkü gün içerisinde cildinizi çok fazla yağlandırmayan bir yapıya sahip. Benim en sevdiğim özelliği ise bu. Eğer çok fazla sorunlu bir cilde sahip değilseniz, bu bb kremi seveceğinizi düşünüyorum. Yağlı bir cilde ve çok fazla olmasa da cilt lekelerine sahibim ve bu lekelerimi en aza indirgeyebiliyor. 

Farmasi Bb Krem

İlk sürdüğünüzde bir tık açık gibi durabilir ancak çok kısa süre içerisinde cildinizle bütünleşiyor. Sadece T bölgemi bir miktar pudralayıp o şekilde rahatlıkla kullanabiliyorum. 50 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 12 ay. Farmasi kataloğundan sipariş verebilirsiniz. Ben indirimde 15 tl ye aldım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Farmasinin bb kremini çok seviyorum.Kapatıcılığı gayet güzel ve sivilce oluşumu hiç yapmıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Sizde Pierre cassi Firmasından hediye kazanmak istiyorsanız iletişime geçiniz.


    iyi günler, bir yılbaşı hediyesi karşılığı firmamızı sayfanızında tanıtmak isterseniz Lütfen blog adresinizi facebook mesaj kısmına iletiniz.
    https://www.facebook.com/Pierrecassitr blog sayfası sürekli güncel olan kişiler aranmaktadır. www.pierrecassi.com Bu teklif bir çok blog sayfası için geçerlidir alexa 500 k üstü satfalar için geçerlidir. 100 Lerce bloga hediye destegimiz olmuştur.

    http://giymoda.blogspot.com.tr/2015/12/pierre-cassi-hediye-kazanma-sans.html

    Düşünürseniz olumlu olumsuz lütfen geri dönüş yapınız.

    YanıtlaSil
  3. farmasi ürünlerini beğenerek kullanıyorum. 0542 394 3838 wwww.farmasin.com

    YanıtlaSil