10 Aralık 2015 Perşembe

Essence Tekli Far / 15 Hazel Me Not

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Essence Tekli Far / 15 Hazel Me Not 

Essence Tekli Far / 15 Hazel Me Not

Essence in tekli farlarının indirimde oluğu bir dönemde bu farı görüp almıştım. Brulee far dışında ilk tekli farım bu. Bence yer açısından oldukça kullanışlı. Yaz aylarında almıştım ancak çok fazla elim gitmiyordu. Son bir aydır özellikle kaşlarımı doldururken bu farı kullandım ve verdiği görüntüyü de sevdim. Bu yüzden biraz bahsetmek istiyorum.

Essence Tekli Far / 15 Hazel Me Not

 Oldukça küllü bir kahve rengi. Kaş doldurmada, tüm göze uygulayıp bol rimel ile kullanmada ve kontür yaparken kullanılabilecek çok amaçlı bir renk. Fotoğrafta göründüğünden bir tık daha açık ve küllü. İnstagram hesabımda daha önce paylaşmıştım. 

Essence Tekli Far / 15 Hazel Me Not

Hafif tozutma yapıyor ancak bu benim için çok önemli olmuyor. Çünkü çoğu farda az da olsa tozutma oluyor. Fiyat performans açısından çok güzel olan bir far. Fiyatı normalde 6 tl İndirimlerde ise 3 tl ye bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

5 yorum:

  1. The balm bile tozutuyorsa, 6 liralık fara tozutmayı çok görmeyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, fiyat performans olarak oldukça iyi :)

      Sil
  2. Rengi çok hoşmuş.Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil