2 Şubat 2015 Pazartesi

Garnier Saf ve Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

Herkese merhaba :)
Günün konusu; Garnier Saf ve Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

garnier saf ve temiz neem arındırıcı temizleme jeli

Bu temizleme jeli ilk çıktığı günden beri alsam mı, almasam diye kararsız kalmıştım. Çünkü sivilce tedavisi gördüğüm için içerisinde paraben olmayan temizleme jeli kullanmam gerektiğini söylemişti doktorum. Gratisteki kıza da içinde paraben varmı diye sorduğumda bilmediğini söyledi ve almamıştım. Daha sonra olmadığını öğrendim ve denemek amaçlı bu küçük boyundan bir tane aldım. Gelelim bu ürünün vaad ettiklerine;
1. Derinlemesine temizler.
2. Ferahlatır.
3. Pürüzsüzleştirir.
Cildi gerçekten derinlemesine temizliyor. Ve içerisinde doğal neem yaprağı bulunduğu için yüzünüzü yıkadıktan sonra kupkuru bir his bırakmıyor. Vaad ettiği gibi gerçekten ferahlatıyor. Özellikle duş alırken kullandığınız zaman sanki yüzünüz nefes alıyormuş gibi bir hisse kapılıyorsunuz. Yüzünüz rahatlıyor. Pürüzsüzleştirmesi hakkında çok fazla bişey söyleyemeyeceğim. Üzerinde normal ve karma ciltler için yazıyor ancak ben her cilt tipine uyabileceğini düşünüyorum. Çünkü benim cildim normalde yağlı, ama ilaç kullandığım için şuan kuru bir cildim var ve bir sorun yaşamadım. İçerisinde paraben yok ve bence bir temizleme jelindeki en önemli özelliklerden biri bu.

garnier saf ve temiz neem arındırıcı temizleme jeli

            Yüzümü hafif ıslatıp elime fındık kadar bir miktar alıp uyguluyorum ve ılık suyla duruluyorum.

garnier saf ve temiz neem arındırıcı temizleme jeli

garnier saf ve temiz neem arındırıcı temizleme jeli

Ürünün güzel olan bir yönü de deneme boyunun bulunması ve tam boyunun da uygun fiyatlı olması. Deneme boyları 15 ml, gratislerde satılıyor ve fiyatı 1 TL. Tam boyları da 100 ml ve fiyatı da 7 TL. Uygun fiyatlı ve de yüzünüzü kurutmayacak bir ürün. Ben sevdim kendisini :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. 
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

9 yorum:

  1. Deneme boyunu alıp deneyeceğim benim sivilce sorunum var da hangi ürün olsa olsun cildimin o konuda seçiliği de yok :D

    YanıtlaSil
  2. Deneme boyunu aldım sevemedim Garnier ürünleri bende alerji yapıyor yaa exfo fırça hariç onu da kaldırdılar herhalde bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende herhangi bişey yapmadı çok şükür ki

      Sil
  3. Bende merak ediyodum bu ürünü deneme boyunu alıyım o halde ;)

    YanıtlaSil
  4. ürün sivilceli yüzler için özellikle t bölgesi için çok uygun yakında yazısı bloğumda olacak ...:)) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden artıyı aldı bu ürün, bekliyoruz :)

      Sil
  5. Bloğunu izliyorum benimkine de beklerim sevgiler :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil