5 Şubat 2015 Perşembe

Avon Glimmerstick Dudak Kalemi Red Brick

Herkese merhabalar :)
İl dışında olduğum için yazımı paylaşmam gereken günde paylaşamadım ve şuan fırsat bulmuşken hemen yazıp paylaşmak istedim. Geçelim bugünkü yazıma.
Konuğumuz; Avon glimmerstick red brick dudak kalemi

avon glimmerstick dudak kalemi red brick

Avonun dudak kalemlerinden iki rengi var bende. Bir tanesi bu red brick rengi, diğeri ise pink bouquet isimli pembe rengi. Ben avonun dudak kalemlerini beğeniyorum genel olarak. Tek sıkıntısı kuru bir yapısı var ve altına nemlendirici uygulamadan sürdüğünüz zaman kırılabiliyor. Rengi ise ne tam bir kırmızı ne de tam bir bordo. İkisinin arasında bir yerde :) 


Rengini çok kolay veriyor ve en ufak bişeyde çıkan tarzda bir kalem değil. Bazen nemlendirici uygulayıp kalemi ruj gibi de kullanabiliyorum. Nemlendirici uygulamadan dudağınızın tümüne uygulamanız zor olucaktır, özellikle de kuru dudaklarınız varsa daha da zorlanabilirsiniz.  Fiyatları ise indirimlerde 9 TL civarında oluyor. Kuru yapılı kalemleri seviyorsanız alabilirsiniz, ama sevmiyorsanız seçim sizin :)



Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.

İnstagram: tugceninmakyajdefteri


4 yorum:

  1. Rengi güzelmiş canım ama benim kuru dudaklarımla anlaşamaz gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi süpermiş ama çok kuruyor dudaklarım :(

    YanıtlaSil