27 Şubat 2015 Cuma

XP Kaş Kalemi

Herkese merhabalar :)
Bugünkü konuğumuz bir kaş kalemi
XP Kaş Kalemi Light Brown


Makyajın olmazsa olmazlarından biridir kaşların daha dolu ve gür olması. Bunun için kullanabileceğimiz çeşitli alternatifler var. Kaş kalemi, kaş farı, kaş rimelleri.. Far uygulamalarını zor bulanlar ve yapamayanlar için en kolay ve hızlı yöntem kaş kalemidir.Bu marka pek bilinmese de birçok bilindik marka ile eş değer durumda. Kullandığım günden beri çok memnunum. Bendeki rengi light brown. Kaşlarımla oldukça uyum sağlıyor. 


Kapağında bir fırçası var ve uygulamadan önce kaşlarınızı bu fırça ile tarayıp, kaşlarınızı doldurduktan sonra tekrar taradığınızda çok doğal bir görüntü oluşuyor. Bu kalemi kozmetik malzemeleri satan çoğu yerde bulabilirsiniz ve fiyatı da 2, 3 TL arasında :) Ve küçük bir ipucu; Kalem ile kaşlarınızı doldururken kalemi dik değil de daha yatay tutarak ve tek tek kaş çizermiş gibi doldurursanız daha doğal ve güzel bir görüntü elde edersiniz :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

6 yorum:

  1. Kuzenim de XP nin eyelinerini kullanıyor hatta bazen onla uyuduğu da oluyor sabah uyanınca şaşırıyorum nasıl bozulmaz diye :) Bende de Flormar'ın aynı tonda kaş kalemi var yazdıklarınla aynı etkide sadece fiyat farkı var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyeliner ı da çok güzel. sadece ismi pek bilinmeyen bir marka olduğu için göz ardı ediliyor bence. sadece fiyat farkı var diğer ürünler ile arasında :)

      Sil
  2. Fiyatı çok ucuzmuş. ben de aynı rengin essence markasını kullanıyorum ama o bu kadar ucuz değil. kesinlikle bu renk çok doğal duruyor...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum. kendi kaş rengimle de çok uyuyor, essence inkini denemedim :)

      Sil
  3. Merhaba ben de tekirdağı ziyaretim sırasında denk geldim bir kuaförde kızıl saçlıyım ve kızıl kahve rengini bulmuştum aldım ve bayıldım tekirdağa ziyaret ettikçe yakınlarım sipariş veriyorum ama manisalıyım ve burada hiç yok nereden bulunabilir ki bu mark acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Bulunduğunuz bölgedeki küçük japon pazarı, küçük butik tarzı yerlerde bulabilirsiniz. Genelde o tarz yerlerde daha çok oluyo. Gerçekten performansı müthiş :)

      Sil