13 Şubat 2015 Cuma

Roaccutane (Acnegen) Tedavim 3. Ay

Herkese mutlu akşamlar :)


Acnegen tedavimde 3. ayım bitmek üzere. 2. ayı okumak için tık tık  Bu ay doktorum izine çıktı ve beni başka doktora yönlendirdi. Yönlendirdiği doktora gittim, tahlillerim yapıldı. Kolesterolum ve trigleseridim yükselmiş. Buna dikkat etmem gerektiğini söyledi. İlacımın dozu bu ay yine 40 mg olarak kaldı. Belimde fazlaca bir ağrı var ve ben bunu ilacın yaptığını düşünüyorum Ancak bunu doktora söylediğimde bana net bir cevap veremedi. Bu ay da 40 mg kullanmam gerektiğini, eğer hala ağrım devam ederse ilacın mg ını düşürebileceğini söyledi. Bu beni çok aydınlatmadı açıkçası. İlacıma ek olarak hametan isimli bir nemlendirici krem verdi. Bu krem fazlaca koyu kıvamlı. Bepanthol daha mı iyi gelir diye düşünüyorum. Kullananlar varsa bana bir fikir verirse çok mutlu olurum. Özellikle son günlerde yüzüm yine çok fazla kurumaya başladı,pul pul dökülüyor ve bu çok canımı acıtıyor. Ve en önemlisi bu ay yüzümde 3 tane sivilce çıktı ve hala tam olarak geçmiş değil. Ama bunların cildin altında bulunan sivilceler olduğunu ve bu şekilde çıkıp daha sonra cildimin tamamen temizleneceğini söylemişti doktorum. Bu yüzden içim rahat :) Bu kadar emek vermişken birşeylerin kötü gitmesini istemiyorum, bu yüzden gerekirse doktorumu değiştireceğim. Bakalım birdahaki ay neler olucak, görücez :)


Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sağlıklı günlerimiz olsun,
Kendinize iyi bakın.
Sevgiler :))

15 yorum:

  1. Merhabalar bende ilaçla sivilce tedavisi görmüştüm ve doktorum hametan bana da kullandırdı. Şimdi sivilce tedavim bitti ama dudaklarım hep çatlak olduğu için hala dudaklarıma hametan sürüyorum. Gece yatarken tabaka halinde sürüyorum sabah yumuşacık oluyor. Yalnız benim kullandığım merhem gibi baya baya koyu kıvamlı ve yağlı gibi o yüzden çok çok az miktarda yüzüme kullanıyordum. Şuan tedavim bittiği için artık yüzüme sürmüyorum sadece dudaklara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) hametan çok koyu kıvamlı olduğu için ben de pek sevemedim doğrusu. o yüzden dolive krem ve dudak kremi kullanıyorum. daha losyon kıvamında ve emilmesi kolay olduğu için daha çok beğeniyorum. bende krem sürüyorum gece ve sabah daha yumuşak oluyor dudaklarım.

      Sil
  2. Ben boyle bi tedavi gormedim ancak okudugum pek cok yazidan bi cok kisinin bepanthol kullandigini gordum hatta okulda lavaboda sivilce tedavisi gorduunu anladigim bi kiz arkadas yuzune bepanten suruyordu bence guvenle kullanabilirsin dudaklarina da nuxe un kavanoz seklinde bi dudak kremi var yogun yapili mis gibi turuncgil kokan su an eczanemizde.com da normal fiyatinin yarisi kadardi bakmak istersen tavsiye ederim ben de yeni aldim :))

    YanıtlaSil
  3. Aynı tedaviyi bende gördüm ve dudaklarıma tek iyi gelen Neutrogena'nın dudak balmı oldu.Memnun kalacağına eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık o kadar çok acıyo ki napıcağımı bilemiyorum. tavsiye için çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Meraba:) öncelikle bende roaccutane tedavisi görüyorum şuan 5. Ayım bitmek üzere ve elimden geldiğince yardımcınolmak istiyorum. Bildiğiniz gibi saclarımız cildimiz hep kuruyo ve benim ilk sacımda kötü etki yaptı hemen şampuanımı maskemı değiştim saclarım benim herseyımdi çünkü ve bunu önledim. Ama gelelim yüzümüze bildiğiniz gibi soyuluyo kuruyo ve ben yüzünüze cok az kuruyan yerlerinize hametan sürmenız dışında birsey tavsiye etmıyorum çünkü arkadaslarımda kullandı ve bir iki kişide tedavı bittikten sonra lekelenme yaptı . Size önerim yüzünüz pul pul olunca kuruyunca çok fazla yumuşak bir lifle ve nemlendirici yüz sabunu (dove kullanıyorum) ile yuzunuze cok bastırmadan temızlediğinizde hepsinin döküldüğünü temiz parlak derınızın cıktığını görüceksınız ve daha sağlıklı. Dudaklarıma ise hametan dışında bir sey yine kullanmadım çünkü derımız soyuluyo ve dışarıdakı nemlemdiriciler sadee yumuşatıyo ve nemlendiriyo ama doktorların hametan verme sebebi derıyı yenileyıci özelliği olduğu içindir. Ben akşam tabaka halınde sürdüm ve sabaha yumuşacık oluyodu ve görenler bu tedavıyi nasıl böyle gecırıyosun diye şaşırıyolar😊 sizinlede bunları paylaşmak istedim umarım faydalı olabilmişimdir

      Sil
    3. Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim, yabana atılmayacak kadar değerliler :) Ama nedense hametanı bir türlü sevemedim, çok koyu geldi bana ve bir nemlendiriciden çok ilaç gibi hissettim. daha losyon kıvamında bişey istedim sanırım bu yüzden. bende yüzümü hafif hareketlerle hep lifliyorum. başka türlü o kuruluğu alamıyorum çünkü. ama tekrar kullanmayı deneyeceğim. Sevgiler :))

      Sil
    4. Herkes nemlensin diye uğraşıyor sen neden cildini kurutuyorsun? Ve liflemem iyi değil cildin incelmiş ve hassas oluyor o yüzden hemen tahriş olup kızarır. Sivilceler olsa yüzün yağlı dahi olsa yüzünü bol bol nemlendir çünkü yüzün buna ihtiyacı var. Güneş kremi de nemlendiriyor ve cildi güzelleştiriyor.hametan çok iyi yumuşatıyor dudakları normal nemlendiriciler uzun sürmüyor nemligi ama hametan güçlü bir yanık kremi olduğu için ancak o uzun süre nemli tutabiliyor

      Sil
  4. Hametan sıkıntı hocam. ne yumusatmasi 2 aydir hametan yuzunden gülemiyorum.dudaklarim yariliyor hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 3 . Ayım ve hametandan başkasını kullanmıyorum ve çok da güzel yumuşatıp nemli yapıyor

      Sil
  5. Ben tedaviye yeni başlayacağım hametan da yazdı doktor ama sormayı unuttum tüm yüzüme mi uygulayacağım ve ne için yani kuruluğu azaltması için mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudaklar için kullanıcaksin hametani ve yüze de sürebilirsin sakıncası yok ama yüz için doktorun losyon vermesi lazımdı içinde kimyasal olmayan parfümsüz

      Sil
  6. Oğlum roacutane kullanıyo 4ay oldu yüzü daha düzelmedi

    YanıtlaSil
  7. Benimde üçüncü ayım hametan daha iyi hemen yumuşatıp nemlendiriyor gerekirse yüzüne de sür çünkü kuru ve catlakliklara olan bi krem zaten.yüzümu nemlendirmiyorum diyorsun tabiki pul pul dökülür kurur yanar.ben gece yatarken bol bol doktorun verdiği losyonu sürüyorum ve yüzüm çok güzel nemli esnek ve yumuşak.

    YanıtlaSil