24 Şubat 2015 Salı

Golden Rose Siyaha Çalan Bordo Oje

Herkese merhabalar :)
Bugünün konuğu bir oje :)
Golden rose 122 numara

golden rose siyaha çalan bordo oje

Beni instagram dan takip edenler siyaha çalan bordo oje hastası olduğumu biliyorlardır :) Ee bu kadar seviyorken bu ojeyi azıcık anlatmadan olmaz değil mi ? Hemen başlayalım o zaman :)
Fırçası klasik oje fırçalarından azıcık daha dar ince, sürümü gayet kolay. 2. katta tam rengini veriyor. Bende genelde ojeleri 2 kat uygularım, bazıları hariç. Ne tam siyah ne de tam bordo. ikisi arasında gidip geliyor :) Tam siyah oje sürmektense ben bu rengi daha çok seviyorum. Işığa göre de bazen siyah duruyor, bazen ise daha bordo. 3 gün çok rahat bozulmadan duruyor tırnağımda. Kullanım ömrü ise 8 ay.

golden rose siyaha çalan bordo oje

golden rose siyaha çalan bordo oje

                                                                  Elimde duruşu da bu şekilde :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Beni instagramdan takip etmek için tık tık :)
Sevgiler :))




6 yorum: