11 Şubat 2015 Çarşamba

Essence Dudak Kalemi / Wish me a rose

Herkese merhabalar :)
Buzz gibi bir havada yapısı yumuşacık bir kalemden bahsetmek istiyorum bugün.
Konuğumuz; Essence Dudak Kalemi / 12 Wish me a rose

essence dudak kalemi wish me a rose

Essence in dudak kalemlerinin güzelliğini duymayanımız kalmamıştır sanıyorum. Hem kalıcılığı, hem sürümünün kolaylığı, hem de fiyatları ile çok güzeller. Ben neredeyse her makyajımda dudak kalemi kullanıyorum. Yapısı yumuşacık ve sürerken kırılmıyor. Bendeki rengi wish me a rose. Tatlı bir pembe rengi. Tüm dudağıma uygulayıp ruj gibi kullanmayı da çok seviyorum, rujumun altına uygulayamayı da. Nemlendirici uygulamadan da rahatlıkla uygulanabiliyor. Bu da artı bir özelliği :)


essence dudak kalemi wish me a rose

                                                      Fiyatları ise 3,75. Ee daha ne olsun :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilisiniz. 
Sevgiler :))

8 yorum:

  1. Ben sana demiştim bayılacaksın diye bu rengi de var bende cidden çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin kadar oldu :) Şimdi sıra diğer renkleri denemekte :)

      Sil
  2. Ben de dudağımın tamamına uyguluyorum kalemleri çok daha kalıcı oluyor herhangi bir rujdan :)

    YanıtlaSil
  3. Blog keşfinden takipteyim seni canım.Banada beklerimm......pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  4. Essence dudak kalemlerini tek geçerim gerçekten yapıları çok yumuşak ve kolayca sürülüyorlar :)

    YanıtlaSil