18 Şubat 2015 Çarşamba

Makyaj Çantamda Ne Var ?

Herkese merhabalar.
Bugünün konusu dışarı çıkarken yanıma aldığım makyaj çantamda ne var ?

makyaj çantamda ne var

Öncelikle makyaj çantam avonun makyaj çantası. Yaklaşık 2 sene önce almıştım. Çok ufak değil, çok büyük de değil. Aldığım günden beri kullanıyorum ve çok memnunum.

makyaj çantamda ne var

         Dışarı çıkarken, bir yere giderken yanıma aldığım toplam 10 tane ürün var. Bakalım nelermiş bunlar.

makyaj çantamda ne var

Catherine arley dipliner: 3, 4 aydan beri sürekli kullanıyorum, uygulaması gayet kolay.
Golden rose lipbalm: Dudaklarım çok kuruduğu için gün içinde tazelemem gerekiyor ve bu yüzden hep  yanımda.
Maybelline baby lips cherry me: Dudaklarım kuru olduğu için ruj süremiyorum ve hafif renkli olsun diye baby lips kullanıyorum, tazelemesi de çok kolay. Detaylı yazı için şuraya tıklayabilirsiniz.
Catherine arley pudra: Kapatıcılığı iyi ve kolay tazelenebiliyor, bu yüzden hep yanımda. Detaylı yazı için şuraya tıklayabilirsiniz.
Essence all about matt transparan pudra: Gün içerisinde yüzüm yağlandığında en büyük kurtarıcım olur kendisi. Detaylı yazı için şuraya tıklayabilirsiniz.
Avon big&daring maskara: Makyajdaki yeni yardımcım kendisi. Detaylı yazı için tık tık
Garnier göz roll-on: Hiç bir zaman yanımdan ayıramayacağım bir ürün. Detaylı yazı için tık tık
Xp kaş kalemi: Kaşlarımı doldurmamdaki en büyük yardımcım. Yazısı da yakında blogda.
Wet'n wild brulee far: Göz kapağıma verdiği aydınlık ve pürüzsüz görünümü seviyorum. Bu yüzden yanımdan hiç ayıramıyorum, nereye gitsem benimle. Detaylı yazısı da şurada
H&M bronzing powder: Kısa zamandır benimle ama işimi bayağı kolaylaştıranlardan kendisi. Bu yüzden de hep yanımda. Detaylı yazısı da şurada
Benim makyaj çantamda olanlar bu şekilde. Birkaç arkadaşımı da bu posta davet ediyorum, bakalım onlarınkiler nasılmış ? 
Sevgili Esra ile MakyajYeşim Dedi, ve Gamze Çelikdemir. Yazılarınızı bekliyorum :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Essence'in pudrasını çok merak ediyorum. Hepsi de çok güzel çantandakilerin hepimizin en temel ihtiyaçları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ilişki var onunla aramızda :) Hem temel, hem de kolay tazelenebiliyor :))

      Sil
  2. Tatlım çok teşekkür ederin etiketlediğin için en yakın zamanda paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim canım :) bende en kısa zamanda yapacağım :) essence in pudrasını bede çok merak ediyorum ilk fırsatta alınacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum ablacım :) kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Canım teşekkür ederim en kısa zamanda yapmaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil