21 Şubat 2015 Cumartesi

Eklips Far Fırçası

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Eklips Far fırçası

eklips far fırçası

Bu fırçayı alalı bayağı zaman oldu ancak yazısını yazmak bu güneymiş :) Eklips'in bu far fırçasını gratisin yılbaşı indiriminden almıştım ve o günden beri hep kullanıyorum. Sapı bambudan yapılmış ve sık kıllara sahip olan bir far fırçası. Aslında biraz karıştırma fırçası edasında. İsterseniz far uygulamak için, isterseniz de karıştırma fırçası olarak kullanabilirsiniz. 

eklips far fırçası

Kılların başlangıç noktası basık, uçlara doğru pontifleşen bir fırça :) Kıl dökme sorunu yok, gayet yumuşak ve kolay uygulama sağlıyor.

eklips far fırçası

Ve son olarak en sevdiğim ikili :) Wet'n wild brulee far ve eklips far fırçası. Her makyajımda mutlaka kullanıyorum bu ikiliyi ve sonuç muhteşem. Fiyatı da indirimlerde 3, 4 TL ye düşüyor. Bir şans verin derim :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

9 yorum:

  1. ne zamandır uygun fiyatlı bir karıştırma fırçası arıyordum. Biraz büyük mü sanki diğer fırça kıllarından?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisiniz, değil aslında normal boyutta :)

      Sil
  2. Ecotools'tan esinlenip yapmışlar değil mi sanki biraz :D

    YanıtlaSil
  3. Blogumu takip eder misin :) http://gizo2504.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bloguna izleyiciler gadgeti koyarsan seni takip etmemiz daha kolay olur :)

      Sil
  4. Blogumu takip eder misin :) http://gizo2504.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. bende çok memnunum.o kadar çok kullanıyorum ki daha şimdi yıkadım kendisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıka yıka kullan hiçbişey olmuyo bir tane daha alınabilir :)

      Sil