16 Şubat 2015 Pazartesi

Avon Senses Mystique Duş Jeli

Herkese merhaba !
Sevgi gününde yaşanılan bu acı olaydan sonra hepimiz resmen çöktük. Bizler bu kadar gözyaşı dökmüşken, içimiz parçalanırken Özgecan'ın ailesi ne durumdadır tahmin bile edemiyorum. Rabbim sabır versin onlara. Tek istediğim bunları o kıza yaşatanların binlerce kat fazlasını yaşamaları.
Aslında post yazıp yazmamak arasında kaldım ama yazmaya karar verdim.
Geçelim bugünün konuğuna.
Avon Senses Mystique Duş Jeli

avon senses mystique duş jeli

Beni instagram dan takip edenler biliyordur, bir süre önce Avon dan bir parfüm seti almıştım ve içinde bu duş jeli de vardı. Kullandıktan sonra yorumlayacağımı söylemiştim. Kullandım ve sıra geldi yorumlamaya. İçerisinde ferah gül, beyaz yasemin ve gardenya bulunuyor. Mis gibi bir kokusu var. Bazı duş jellerinde köpürme problemi oluyor. Bunda öyle bir sorun yok. Bir miktar alıp ovaladığınız zaman hemen köpürüyor ve yumuşacık yapıyor. Zaten kataloğunda da kremsi yumuşaklık diye not düşülmüş. Bu sözü de doğruluyor.

avon senses mystique duş jeli

     250 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 12 ay. Bir önceki ay kataloğunda da 3 tanesi 16 TL ye düşmüş.

Bana tmencur@gmail.com da ulaşabilirsiniz.
Kendinize çok iyi bakın,
Sevgiler..

2 yorum: