15 Temmuz 2015 Çarşamba

4 Yaz Rujum

Herkese merhabalar :)
Bugünün konuğu 4 Yaz Rujum olucak :)


Yaz aylarında hepimizin kullanmayı çok sevdiği en az birkaç ruju vardır. Bende bugün benim kullanmayı sevdiklerimden bahsetmek istiyorum biraz. 


Özellikle yaz aylarına yakıştırdığım ve yaptığım makyajlar ile uyumlu olduğunu düşündüğüm, dudağıma ağırlık hissi vermeyen rujlarım şu şeklide; Essence natural beauty, Wet'n wild rose bud, xp 09 numara ve avon color trend purely pink. 


Essence Natural Beauty: İçerisinde morluk bulunduran bir pembe. Soğuk tonlu bir ruj. Ancak dudak rengine yakın olduğu için kötü durmayan ve yaz aylarında kullanmayı sevdiğim bir ruj oldu kendisi. Ambalajında daha morumsu dursa da dudakta çok fazla morumsu durmuyor, hatta dudağınızın rengine güzel uyum sağlıyor. Yapısı çok güzel. Sürümü kolay zorluk çekmeden sürebiliyorsunuz ve rengini kolay da veren bir ruj. Hafif bir yapısı ve dudağa biraz da nem vermesi ile benim gönlümü çeldi. Bu yüzden bu aralar elim sıkça bu ruja gider oldu. Fiyatı ise 8,5 tl.

Wet'n Wild Rose Bud: Wet'n wild ın bu serisinin rujları genelde yapısının kuruluğu ile anılır ancak bu renginde ben öyle abartıldığı gibi bir sorun yaşamadım. Evet çok nemli bir yapısı yok, ancak sürümü çok da zor değil. Rengini güzel veriyor. Gül kurusuna yakın bir renk ve dudaktaki kusurları belli etmiyor. Özellikle gözleri sade tutup dudağıma bu rengi uygulamayı seivyorum. Oluşan görüntü beni mutlu ediyor. Normalde fiyatı 9,90. İndirimlerde 6, 7 tl ye düşüyor. 


Xp 09 numara: Xp rujlarının siyah kapaklı serisini seviyorum. Yapıları yumuşacık ve sürümleri kolay. Ayrıca dudağı da kurutmadığı için gönlümü çeldiler. 09 numarası ise şeftali renginde. Rengini kolay veriyor, çoğu makyaj ile uyum saplıyor. Dudağımda ağırlık yapmadan durduğu için de çoğu zaman kullanıyorum. Ayrıca xp bir Türk markası. Fiyatları çok uygun ve fiyat performans açısından oldukça iyi durumdalar. Bu rujların nerede satıldığı ile ilgili çok soru alıyorum. Bu rujlar şuan ne yazık ki gratis tarzı yerlerde satılmıyor. Küçük kozmetik dükkanlarında ve japon pazarı tarzı yerlerde satılıyor. Fiyatları ise 4 tl. Bir yerde denk gelirseniz şans vermenizi tavsiye ederim :)

Avon Color Trend Purely Pink: Avonun color trend serisinde olan bir renk. Tatlış bir pembe. Oldukça soft bir renk. Yapısı yumuşacık, sürümü kolay. Hafif parlak yapıda. Dudağı kurutmuyor ve ağırlık yapmıyor. Günlük olarak kullanmak için oldukça güzel bir renk. Fiyatı 4, 5 tl civarında.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

8 yorum:

  1. Rose Bud'u çok merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ! blog keşif etkinliğinden geldim takipteyim bloğuma beklliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, bende blogunuza bakıyorum :)

      Sil
  3. Merhaba :) Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim nurundelidolublogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, bende blogunuza bakıyorum hemen :)

      Sil