6 Temmuz 2015 Pazartesi

Sephora Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyici

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu Sephora Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyici

Sephora Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyici

Bir süre önce Sephora da 3 lü makyaj temizleyicilerden oluşan deneme boyu seti indirime girmişti. Benimde bir göz makyaj temizleyicisine ihtiyacım olduğu için hazır indirime girmişken alıp denemek istedim. Şurada ki yazımda setin içinde neler olduğu yazıyor.

Sephora Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyici

Ürünler 50 ml lik deneme boyundalar. Suya dayanıklı göz makyaj temizleyicisi çift fazlı bir ürün. Paraben ve parfüm içermiyor. Suya dayanıklı dahil tüm makyaj tiplerini temizlediğini vaad ediyor. Çift fazlı olduğu için her kullanımdan önce çalkalayıp ondan sonra kullanmak gerekiyor. Peki bu ürünü nasıl kullanıyorum ? Az bir miktar ürünü pamuğa döküp gözümün üzerinde 30 saniye kadar bekletip yavaş yavaş hareket ettiriyorum. Bu süre içinde makyajımın %95 i çıkmış oluyor. Daha sonra pamuğu tüm gözümde dolaştırıp kalanlar varsa onları temizliyorum. Bütün makyajımı adeta bir mıh gibi söküp alıyor. Tek sorun temizledikten sonra kirpik diplerimde az bir miktar maskara kalıyor. Onu da yıkadıktan sonra geçiyor. Yıkıyorum çünkü hangi makyaj temizleyici olursa olsun sildikten sonra mutlaka yıkarım, o su illa ki yüzüme değicek :)

Sephora Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyici

Silerken gözümde herhangi bir kızarma, tahriş, yakmaya sebep olmadı. Bu yüzden bu ürün benden geçer not aldı. 50 ml lik bir ürün kullanım ömrü 6 ay. Setin fiyatı 42 TL den 20 TL ye düşmüştü. Sadece bu ürünün büyük boyunun fiyatı 20 TL.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum: