27 Temmuz 2015 Pazartesi

Rimmel London Stay Matte Primer

Herkese merhabalar :)
10 günlük bir tatilden sonra bloguma ve instagrama geri dönmüş bulunmaktayım. Hemen günün konuğuna geçelim;
Rimmel London Stay Matte Primer

Rimmel London Stay Matte Primer

Bundan yaklaşık iki ay kadar önce kurs için bir makyaj bazı almam gerekiyordu ve bende okuduğum bloglardan bu bazı beğendiklerini gördüm ve şans vermek istedim. Kullandığım ilk bir ay içerisinde yazısını yazıcaktım ancak sevdim mi, sevmedim mi tam anlayamadığım için bir süre daha kullanıp yazmak istedim.

Rimmel London Stay Matte Primer

Geçelim yorumlarıma; Ürün beyaz renkli ancak uygulandığı zaman şeffaflaşıyor. Yapısı kadifemsi. Mat bir primer olduğu yazıyor ancak tam anlamıyla mat olduğunu düşünmüyorum. Uyguladıktan kısa bir süre sonra o kadifemsi hissi kalmıyor. Bu yüzden de cildi tam anlamıyla makyaja hazırlayamıyor. Okuduğum bloglarda çok sevildiğini gördüm ancak ben sevmeyenler kısmına dahil oluyorum. Kokusuz bir ürün. Makyajı en fazla 2 saat tutuyor ve ondan sonra makyajınız normaldeki gibi uçmaya başlıyor. 30 ml lik bir ürürn. Kullanım ömrü 18 ay. Fiyatı ise 15,90.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

5 yorum:

  1. denemek istiyordum ama 2 saat tutuyorsa hiç boşuna almayayım..

    YanıtlaSil
  2. Başka ürünlere şans ver bence, benimde şuan duruyo öylece

    YanıtlaSil
  3. Kisa süreli koruyormus yazı için teşekkürler bende tatilden yeni döndüm yarın bloğa da dönüyorum inşallah ozlemisim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, o yüzden başka ürünlere şans vermek daha iyi. ben aldım siz almayın :)

      Sil
  4. Kisa süreli koruyormus yazı için teşekkürler bende tatilden yeni döndüm yarın bloğa da dönüyorum inşallah ozlemisim :)

    YanıtlaSil