13 Temmuz 2015 Pazartesi

NeoStrata Yüz Temizleyici

Herkese merhabalar :)
Geçtiğimiz haftalarda NarEcza' dan bir kargo almıştım. İçerisinde bir adet yüz temizleyici de vardı. Bakalım bu temizleyici nasılmış ?
NeoStrata Yüz Temizleyici

NeoStrata Yüz Temizleyici

Neostrata yüz temizleyici yağ ve sabun içermeyen bir ürün. Hassas ve akneye meyilli ciltlerin de rahatlıkla kullanabileceği bir ürün olarak hazırlanmış. 

NeoStrata Yüz Temizleyici

Jel kıvamda olan bir ürün. Yüzümüzü biraz ıslatıp o şekilde uyguluyoruz. Çok az köpürüyor. Ben ilk başlarda çok köpürmesini bekledim ancak çok köpüren bir ürün değil. Fındık kadar bir miktar alıp kullanıyorum ve o kadar miktarda ürün benim için yeterli oluyor. Günde iki kez kullanılacağı yazıyor üzerinde. Ancak ben her gün iki kez kullanmadım. Çoğu günler tek sefer kullandım. Cildimde herhangi bir hassasiyete, kızarıklığa ya da sivilceye sebep olmadı. Kokusu olmayan bir ürün. 

NeoStrata Yüz Temizleyici

Benim için güzel olan özelliği, içerisinde sabun bulundurmaması idi. Bu sayede yıkama sonrasında cildimi germedi. 100 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 12 ay. Fiyatı normalde 92,50 tl. Şuan %15 indirim var ve 78,63 tl. Ürüne bakmak isteyenler; NarEcza sitesine tıklayabilir veya neostrata yüz temizleyici tıklayarak direk ürüne de ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Bende yeni aldım bu ürünü deneyeceğim yazın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım, okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil