1 Temmuz 2015 Çarşamba

Arko Nem Koruyucu Yüz Kremi 50+

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu Arko Nem Koruyucu Yüz Kremi 50+ 


Arko Nem Koruyucu Yüz Kremi 50+


Sıcak yaz günlerinde hepimizin güneş koruyuculara ihtiyacı oluyor, şüphesiz. Benim kullandığım ise arko nemin 50+ faktörlü koruyucu yüz kremi. Yapısı oldukça yoğun bir güneş kremi. Beyaz renkli ve parlak yapıda. Dermatolojik olarak test edilmiş. Hassas ciltlerin kullanabileceği şekilde uyarlanmış. Suya dayanıklı. Yoğun yapıda olmasının sebeplerinden biri de bu. Paraben, renklendirici ve alkol içermiyor. Güneşin zararlı UVA ve UVB  ışınlarına karşı koruma sağlıyor.

Arko Nem Koruyucu Yüz Kremi 50+

Yapısının yoğun olduğunu söylemiştim. Burada dikkat edilecek bir nokta var. Ürünü çok az miktarda alıp uygulamak gerekiyor. Fazla uyguladığınız zaman özellikle cildiniz yağlı ise kusma yapabilir. E vitamini ve aloe vera içeriyor. Güzel bir kokusu var, rahatsız etmiyor. 

Arko Nem Koruyucu Yüz Kremi 50+

Işıltılı, parlak cilt sevmeyenler pek memnun kalmayabilir çünkü uyguladığınızda ışıltılı bir bitiş sağlıyor. Ürünü uyguladıktan sonra parlamayı engellemek için az miktarda transparan pudra uygularsanız parlamayı engelleyebilirsiniz. Işıltılı makyajları sevenler bu güneş kremini baz olarak da kullanabilirler. Güneşe çıkmadan yarım saat önce uygulamanızda fayda var. 75 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 12 ay. Fiyatı normalde 28 tl. İndirimde ben 18 tl ye almıştım. Kozmetik ürünler satan her yerde bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. parlama yapmaması önemli benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu krem ışıltılı bir bitiş sağlıyor. transparan pudra ile geçince engellenebilir.

      Sil
  2. Hiç denememiştim. Bir bakacağım alışverişe çıkınca :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Blogunuzu takibe aldım :)
    Ben de bloguma beklerim.
    guzellikdenizi.blogspot.com.tr
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, bende blogunuza bakıyorum.
      Sevgiler :)

      Sil