7 Temmuz 2015 Salı

Essence All About Matt High Covering Concealer

Herkese merhabalar :)
Dün instagramda karşılaştırmasını paylaştığım loreal true match ve essence kapatıcının ardından Essence All About Matt High Covering Concealer ın yazısını paylaşmak istedim. 

Essence All About Matt High Covering Concealer

Özellikle son zamanlarda instagramda fazlaca sözü geçen bir ürün oldu essence in kapatıcısı. Essence ürünlerini seviyorum. Uygun fiyatlı ve oldukça güzel ürünler sunan bir marka. Ben bu kapatıcıyı nisan ayında almıştım. Aldığım günden beri de çokça kullandım, hatta yazısını da yazmıştım. Ancak son zamanlarda fazlaca konuşulduğu için tekrar yazıp, almayanlar, almayı düşünenler için fikir vermek istedim.

Essence All About Matt High Covering Concealer

Ürünün 3 rengi var. Bendeki rengi en açık olanı 10 matt beige. Likit yapıda bir ürün ve uygulanması oldukça kolay. Ben çoğu zaman makyaj süngeri ile, kapatıcılığını bir tık daha artırmak istediğim zamanlarda ise parmaklarımla uyguluyorum. Üzerinde yüksek kapatıcılığı olduğunu yazıyor ama bence yüksek kapatıcılığı olan bir ürün değil. Ortadan iyiye doğru bir kapatıcılığa sahip. Bu rengi beyaz tenli ve buğday tenlilere uyum sağlayacaktır. 


Son olarak ise instagramda bahsettiğim karşılaştırmayı burda da yazmak istiyorum. Üst taraftaki resimde loreal true match kapatıcının uygulanmış hali var. Alt taraftaki resimde ise essence kapatıcının uygulanmış hali. İki ürünü de parmaklarımla uyguladığımı da belirtmek isterim. İkisinin de kapatıcılığı neredeyse aynı ve ikisi de aynı derecede çizgilere doluyor. Yani diyeceğim o dur ki; true match kapatıcıyı pahalı bulanlar, ulaşamayanlar essence kapatıcıyı alıp kullanabilir. True match kapatıcı 30 tl. Essence kapatıcı ise 5 tl. Tercih sizin :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Kapatıcımda bitmişti bak. Çok faydalı bir yazı olmuş, fotoğraflar harika. Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim :) bir şans verebilirsin buna :)

      Sil
  2. çok guzel yorumlamıssın cok tsekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim tatlım :)

      Sil