31 Temmuz 2015 Cuma

H&M Matte Top Coat

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; H&M Matte Top Coat

H&M Matte Top Coat

H&M in indiriminde aldığım bu top coattan biraz bahsetmek istiyorum. Daha önce top coat kullanmamıştım ve bu ilk deneyim oldu benim için. Ben kullandığım ilk günden beri çok seviyorum. Çünkü hem ojeyi matlaştırıyor hem de ojenin çabuk kurumasını sağlıyor. Özellikle 2, 3 kat sürülen ojelerde oldukça etkili denemenizi öneririm :) 

H&M Matte Top Coat

Kullanım ömrü 24 ay. Ama kısa bir sürede biticek çok sık kullandığım için :) Fiyatı normalde 7 tl imiş. İndirimde 1 tl ye aldım. 

H&M Matte Top Coat

                Sol taraftaki resim top coat uygulanmış hali, sağ taraftaki resim ise uygulanmamış hali.

H&M Matte Top Coat

                                               Bulduğunuz yerde alın, aldırın derim :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum: