9 Temmuz 2015 Perşembe

Mediwell Dudak Bakım Kremleri

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu Mediwell Dudak Bakım Kremleri 

Mediwell Dudak Bakım Kremleri

Bir süre önce Mediwell den bir kargo aldım. İçerisinde bu tatlış dudak bakım kremleri, ateş düşürücü ve migren için serinletici bantlar vardı. Dudak bakım kremlerini çok sevdim. Çok minikler ve kapağını açtığınız gibi mis gibi kokuyorlar. 

Mediwell Dudak Bakım Kremleri

İçerisinde 4 adet dudak bakım kremi var. Bunlar; Muzlu, Çilekli, Kavunlu ve Tutti fruttili. Ben öncelikle muzlu olanı denedim. Renksiz bir dudak bakım kremi. Nemlendirmesi oldukça iyi. Hatta benim ilaçlardan kuruyan dudaklarımı bile oldukça iyi nemlendirdiler. Hoş bir muz kokusu var. Ancak bu koku sizi rahatsız etmiyor, aksine yiyesiniz geliyor :) 

Mediwell Dudak Bakım Kremleri

Renksiz olmaları benim için artı bir özellik. Çünkü hem her yerde rahatlıkla sürebilirsiniz, hem de bir dudak kaleminin altına rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Ben özellikle gece yatmadan önce uyguladığımda sabaha yumuşacık dudaklarla uyanıyorum. Nemlendirmesi 2, 3 saat kadar gidiyor.

Mediwell Dudak Bakım Kremleri

Olumsuz olarak görülebilecek tek yanı parmakla uygulanıyor olması. Bu da hijyen açısından oldukça önemli bir unsur. Ancak ben genelde evdeyken ve ellerimi yıkadıktan sonra uyguluyorum. Bunun dışında gönül rahatlığı ile uyguluyorum. Çünkü eczanelerde satılıyor ve temiz içerikli bir ürün. 5 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 2 sene. Fiyatları ise 3,50 TL. Eczanelerde bulabilirsiniz.
Bu güzel ürünler için mediwell e teşekkür ediyorum :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Çok tatlı görünüyorlar ya bu firmalar beni niye es geçiyor vallahi küsüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok tatlılar aşk yaşıyorum onlarla :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. 4 lü setler kaç tl bilmiyorum ancak. tekli fiyatları 3.5 tl.

      Sil
  3. 4lü set kaç tl öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 lü setlerin fiyatını bilmiyorum malesef. tekli fiyatları 3.5 tl

      Sil