2 Temmuz 2015 Perşembe

Haziran Favorilerim

Herkese merhabalar :)
Temmuz ayının ilk günlerindeyken Haziran Favorilerimden bahsetmek istedim.
Bakalım Haziran ayında en çok neleri kullanmışım :)

Aliexpress Karıştırma Fırçası: Kılları yumuşacık olan ve işini iyi yapan bir fırça. Gözümün üstüne ten rengi far sürerken ve gölge verirken kullanıyorum. Oldukça memnunum. Aliexpress alışverişimin detayları burada, karıştırma fırçasının detaylı yazısı ise şurada

Aliexpress Kapatıcı Sabitleme Fırçası: Göz altıma uyguladığım kapatıcıyı sabitlemek için kullandığım fırça. Kılları yine yumuşacık. Aynı zamanda kontür uygulamak için de kullanılabilir. Daha fazla bilgi öğrenmek için de şuraya tıklayabilirsiniz.

Eklips Pudra Fırçası: Aldığım günden beri kullandığım, kıllarını hiçbir şey olmayan fırçam. Bazen bronzerı bile bu fırça uyguluyorum. Yumuşak, hoş bir görüntü oluşturuyor. Fiyatı 9,95 tl. Detaylı yazısı da şurada mevcut.

H&M Nudes Far Paleti: H&m indiriminde satın aldığım, günlük makyajda kullanmak için oluşturulmuş biçilmiş bir kaftan. Ayrıca elinde aydınlatıcısı olmayanlar 3. rengi aydınlatıcı olarak da kullanabilirler. Detyalı yazısını da şurada yazmıştım.

H&M Bronzing Powder: Bendeki rengi gorgeous tan, Beyaz ve buğday tenlilere tam uyan bir renk. Bazen bu renkle gözümün katlanma bölgesine uygulama yaptığım doğrudur. İndirimdeyken bir tane daha almayı düşünüyorum :) İndirimde fiyatı 3 tl. Detaylı yazısı da burada

Garnier Saf ve Temiz Neem Temizleme Jeli: Deneme boyunu kullanıp çok sevmiştim, tam boyunu aldım ve haziran aynda çok fazla kullandım. Yüzünüzü bu jel ile yıkadığınızda gerçekten temizlendiğini ve ferahladığını hissediyorsunuz. Detaylı yazısı da şurada mevcut.

haziran favorilerim

Sephora Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyici: Aldığım günden beri severek kullandığım, göz makyajımı mıh gibi çekip temizleyen bir ürün. Set içinde almıştım. Fiyatı 20 tl.

First Time Allık: Şeftali rengi ve mis gibi kokan bir allık. Çok fazla allık kullanan bir insan değilim ma kullandığımda elim hep buna gidiyor. Fiyatı ise 4,50 tl. tık tık..

Wet'n Wild Coverall Kapatıcı Paleti: İki rengini merak edip aldığım ve iyi bir cilt makyajı istediğim günlerde özellikle kullandığım bir palet. Pembe, somon rengi morlukları çok güzel siliyor. tık tık..

Avon Nutraeffects Bb Krem: Cildi sağlıklı gösteren ve vaad ettiği şeyleri güzel başaran bir ürün. paraben ve boya içermiyor. Haziran ayında fazlaca kullandım. Fiyatı indirimde 11,95 tl. tık tık..

Garnier BB Göz roll-on: Somonumsu bir renkte olduğu için corrector görevi de gören bir ürün. Günlük kullanım için çok uygun. tık tık..

Wet'n Wild Brulee Far: Hergün kullanmkatan dibini gördüğüm, bittikçe alacağım ten rengi far. Mutlaka her makyajımda istisnasız kullanıyorum. tık tık..

Xp kaş kalemi: İlk ve tek kullandığım kaş kalemi. Rengi kaşlarıma çok uyuyor. Uygun fiyatlı. Genelde her makyajımda kullanıyorum. Fiyatı 2, 3 tl. tık tık..

Xp Dipliner: Oldukça siyah, sürümü kolay, çıkartması kolay. Sürekli kullanıyorum. Haziran ayında da elimden düşmedi. Fiyatı 4 tl. tık tık..

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. super bir yazı olmus! bb krem ve far paleti cok cekici gorunuyor!
    kesiftagi etkinliginde instagramda takiplesmeye baslamistik. Bilgisayarima ancak kavustum ve blogunuzu da takibe aldim #113. siz de benimblogumu takibe alirsaniz cok sevinirim :)
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, ben de blogunuza bakıyorum :)

      Sil
  2. Favorilerinizin çoğunu ben de çok severek kullanıyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. aliexpress fırçalar güzelmiş...

    YanıtlaSil
  4. Brulee sanıyorum sadece bana yakışmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brulee candır ya ilk defa duydum böyle bişey :)

      Sil