2 Mart 2015 Pazartesi

Avon Tester Rujlar

Herkese merhabalar :)
Bugünkü konuklarımız Avonun minik rujları :)

avon tester rujlar

Çok fazla ruj insanı değilimdir aslında, kullandığım zaman da açık pembeler, nude rujlar tercih ederim. Ancak avonun bu minik rujlarını gördüğümde almak istedim. Bir set halinde yapılmış ve içinde 13 tane ruj ve 5 tane de fondöten testerı var. Nude dan bordoya kadar birçok renk var içerisinde. Ancak ben birkaçını dıy yapımında kullandığım için 9 tanesini gösterebileceğim şuan. 

avon tester rujlar

Rujların arasında mat olanı da var, hafif sedefli olanı da, daha parlak duruşlu olanı da. Bu paketi almak benim için çok avantajlı oldu. Çok fazla ruj kullanmasam da kullanmam gerektiği zamanlarda bunlar ile işimi halledebiliyorum.Yapıları muhteşem, sürümleri çok kolay ve en ufak bişeyde hemen çıkmıyorlar. Sol baştan renkleri ise şu şekilde : Natural glow, matte merlot, plush plum.

avon tester rujlar

Natural glow rengi çok çok açık bir renk. Çoğu dudak renginden oldukça açık. Matte merlot bordoya kaçan bir kırmızı. Plush plum ise koyu pembe, hafif morumsu bir renk.

avon tester rujlar

İkinci üçlümüzün renkleri ise şu şekilde: Lovely dovey pink, rapid rose ve matte fuchsıa. Burada benim en severek kullandığım renk lovely dovey pink oldu :)

avon tester rujlar

     Lovely dovey pink açık bir pembe rengi, rapid rose nar çiçeğini andıran bir renk ve matte fuchsıa tam bir fuşya rengi.

avon tester rujlar

Ve son üçlümüzün renkleri ise şu şekilde: Pink renewal, mauve allure ve pink punch. Bu sıradan ise en sevdiğim renk mauve allure ve pink renewal oldu. 

avon tester rujlar

Pink renewal ve lovely dovey pink birbirine çok yakın renkler, mauve allure kahve alt tonlu içinde pembelik de bulunduran bir renk ve son olarak pink punch çok canlı bir pembe rengi. Sizde çok fazla ruj kullananlardan değilseniz ve bu şekilde minikte olsa birkaç rujum bulunsun derseniz bunlardan alabilirsiniz. :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kendinize çok iyi bakın,
Sevgiler :))

3 yorum:

  1. Mauve allure tam benlik gibi görünüyor. En kısa zamanda deneyeceğim sevgiler :*

    YanıtlaSil
  2. Beğeneceğinizden eminim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende peach shine yazan bir tester buldum evde acaba şuan bulabilir miyim

    YanıtlaSil