29 Haziran 2015 Pazartesi

Flormar 201 Numara Dudak Kalemi


Günün ikinci yazısından tekrar merhabalar :)
Günün konuğu Flormar 201 Numaralı Dudak Kalemi

Flormar 201 Numara Dudak Kalemi

Bir süredir nude bir dudak kalemi arayışı içerisindeydim ve nihayet buldum :) Sürümü kolay, yumuşak ve dudağınızı acıtmayan bir yapısı var. Suya dayanıklı. Özellikle koyu göz makyajları ile çok güzel uyum sağlayacak bir renk. Mac in velvet teddy rujuna da muadil olarak gösteriliyor.

Flormar 201 Numara Dudak Kalemi

Tam bir nude. Sürdüğünüzde sanki dudağınızda birşey yokmuş gibi gösteriyor. Bu yüzden tüm dudağa uygulayıp ruj olarak da kullanılabilir. Rujdan daha kalıcı da olur. Kullanım ömrü 24 ay. Fiyatı ise 4 tl.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

7 yorum:

  1. Çok şık duruyor, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. çok kuru yapılı sanki değil mi öyle görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı çok kuru değil, benim dudaklarım biraz çatlak ve kuru ondan öyle durmuş, görüntü için özür dilerim :/

      Sil
  3. Merhabalar :)
    Renk harikaymış.Bu tonlara bayılıyorum.Bu arada blogunuzu yeni keşfettim birçok yazınızı okudum ve çok beğendim.Ayrıca sayenizde XP markasının ürünleri feci merak eder oldum :) İlginizi çekerse ben de bloguma beklerim.
    somurtkansirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, bloguma hoşgeldiniz :) xp nin ürünlerini kullanıp seven biri olarak en azından bi rujunu alıp denemenizi öneririm :) bende blogunuza bakıyorum..
      Sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba Tuğçe Hanım :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com çok yakında açılıyor. Dudak kalemleri ve diğer kozmetik ürünleri inanılmaz indirimlerle sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil