7 Aralık 2014 Pazar

Avon 5 li Fırça Seti

Herkese iyi akşamlar :)
Bu akşam size Avon'un minik fırça setinden bahsedeceğim.
Hemen başlayalım..


Bundan yaklaşık 2 sene önce Avon'dan almıştım bu minik fırçaları. Minik olduklarına bakmayın, gayet güzel iş çıkartıyorlar. Sol baştan başlarsak; pudra ve allık fırçası, karıştırma fırçası, far fırçası, far aplikatörü ve ruj fırçası olmak üzere 5 li set halinde. Gümüş renkte hoş bir çantaya sahip. Taşıması oldukça kolay oluyor bu sayede. Pudra fırçasının kılları diğerlerine göre biraz daha sert ancak uygulamada problem çıkartmıyor. Yıkadığımda da kıllarını dökmediler. Karıştırma fırçasından çok memnunum hiç kıllarını dökmedi ve buğulu makyajda güzel bir uygulama sağlıyor. Far fırçasını her zaman kullanmasam da buğulu makyaj yaparken işime yarıyor. Far aplikatörünü yıkarken biraz fazla bastırmışım süngeri çıktı :) Son olarak ruj fırçasını sürekli kullanıyorum ve daha homojen, güzel bir uygulama sağlıyor. Ama kötü bir haber, şuan bu setten yok bildiğim kadarıyla.


Fırçaların çantası da bu şekilde. Büyük olmadığı için rahatlıkla çantada taşınabilir.
Bu setin fiyatı ise 12 TL. Uygun bir set ve çok kullanışlı. Makyaja yeni başlayanlar için alternatif.
Umarım Avon bu setten tekrar çıkartır ve herkes faydalanır.

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))
Facebook: Tuğçe'nin makyaj defteri

6 yorum:

  1. Avon'un eski seri fırçalarına göre yeni olanları daha başarılı sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Yeni fırçaları daha yumuşaklar :)

      Sil
  2. merhaba Tuğçe,bloğunu blog etkinliği sayesinde keşfettim ve çok beğendim.sen de göz atmak ister misin?hemen ekliyor ve takibe alıyorum sevgilerimle!:)

    zeyusanka.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. Hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil