11 Aralık 2014 Perşembe

Mimlendim :) / The Ultimate Book Tag

Herkese merhabalar :)
Sevgili Yeşim Dedi  ve  Esra İle Makyaj beni mimlemiş. Kendilerine teşekkür ediyorum. Hemen sorulara geçelim. Ancak kitaplarla çok fazla aram olmadığını belirtmek isterim.



1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın ?
Evet, bunu yalnızca bir kez denedim ve sonuçları kötü oldu.

2. Hangi yazarın tarzı tam senlik, neden ?
İpek Ongun'un kitaplarını seviyorum, anlatımını çok samimi bulduğumdan.

3. Haryy Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık serisi mi ? Cevabını belirtmek için 3 sebep belirt.
Alacakaranlık serisi diyebilirim. Harry Potter hiç çekici gelmedi bana çünkü.

4. Kitaplarını koklar mısın ?
Sadece kitap değil alıcağım herşeyi koklarım, huyumdur :)

5. Kitaplığının en ince kitabı hangisi ?
Reşat Nuri Güntekin - Yaprak Dökümü

6. Kitaplığının en kalın kitabı hangisi ?
İpek Ongun -  Günler Akıp Giderken

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın ? Geleceğinde yazarlık görüyor musun ?
İyi bir okuyucu olduğumu söyleyemem. Ama makyaj konusunda iyi bir blog yazarı olmaya çalışıyorum :)

8. Daha önce okuyupta nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın, hangisi olurdu ?
Öyle nefret ettiğim bir kitap olmadı :)

9. Haryy Potter ya da Açlık Oyunlarına benzeyen ama daha az bilinen bir seri var mı ?
Malesef bilmiyorum.

10. Zombiler mi Vampirler mi ?
Uzak dursun ikisi de :)

11. Son olarak: Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı ?
Tabii ki aşk romanları :)

Elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım. Bende Aynadaki Ayışığı ve Göçebe'nin Zihni ' yi davet ediyorum :)
Sevgiler :))

8 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkür ederim canım :) Biz en iyisi arabada kitap okuyamayanlar olarak toplanıp kahve içelim, bu soruda herkesin cevabı aynı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canımm :) Evet bu yapılmalı :)

      Sil
  2. Teşekür ederim Tuğçe'çim. Cevapları diğer bloğuma yazdım http://gocebeninzihni.blogspot.com/2014/12/mim-ultimate-book-tag.html :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım :) Diğer blogunu etiketliyim en iyisi ben :)

      Sil
  3. Canım en kısa zamanda cevaplar blogumda olacak. Teşekkür ediyorum beni mimlediğin için. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Canım nihayet soruları bugün cevaplayabildim. Okumak istersen bloguma bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil