28 Aralık 2014 Pazar

Yılbaşı İndirimi Alışverişim (Gratis)

Buzzz gibi bir akşamdan sıcacık bir merhaba herkese :))

Bu akşamın konusu Yılbaşı İndiriminden Benim Aldıklarım olucak. İlk önce şunu söylemeliyim ki, büyük bir hevesle beklediğim yılbaşı indirimi beni hüsrana uğrattı. Daha fazla üründe indirim olmasını beklerken az üründe ve beklenenin altında bir indirim oldu. Bende ilk başta bişey almama kararı alsam da daha sonradan gidip bi bakayım diye çıktığımda 2 tane indirimsiz ürün alıp geldim :) Ama bu akşam dayanamayıp gidip bi tanecik daha bişey aldım. Bakalım neler almışım :)


İlk gittiğimde Eklips in açılı allık ve kontür için kullanılan fırçasından ve meşhuuurrr Brulee fardan aldım. Bu akşam da bir bahane ile Gratise girip far fırçasından aldım. Sanırım bu indirimi en az hasarla atlatan benim :) Kontür fırçası gayet yumuşacık bir kez denedim, far fırçası kontür fırçası kadar yumuşacık olmasa da yumuşak. Ve brulee far, onu da bugünkü makyajımda kullandım ve ilk izlenim olarak şunu söyleyebilirim anlatıldığı kadar var. 
Benim aldıklarım ve ilk izlenimlerim bu şekildeydi, umarım beğenmişsiniz.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirisiniz.
Sevgiyle kalın, kucak dolusu öpücükler :))

10 yorum:

  1. Güle güle kullan o Brulee'yi ben sevmedim pek acaba sen beğenecek misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünkü makyajımda kullandım, hoşuma gitti bakalım ileriki zamanlarda fikrim değişicek mi :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kontür fırçasının yorumunu bekliyorum!:)
    Sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enn yakın zamanda yorumlayacağım canım, sevgiler :)

      Sil
  3. Brulee başımızın tacı :)) Güle güle kullan hepsini tatlıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde başımın tacı olucağa benziyor canım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Fırça yorumlarını bekliyorum merakla :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda yorumlayacağım canım, çok teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Güle güle kullan :) ucuz atlatmışsın benim aldıklarımın yanında hiçbirşey almamışsın :) cuma bir alışveriş yazısı yayınladım yarın da bir alışveriş yazısı yayınlayacağım :) ev kozmetik dükkanı gibi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu indirimi en ucuz atlatan benim bence evet, herkes poşet poşet bişeyler almış :)

      Sil