26 Aralık 2014 Cuma

Uygun Fiyatlı Ürünlerle Yılbaşı Makyajı

Herkese mutlu akşamlar :)
Bu akşam sizlerle Uygun Fiyatlı Ürünlerle Yılbaşı Makyajı yazımı paylaşıcam.
Makyajımda bana model olan canım arkadaşım Seda'ya tekrar teşekkür ediyorum :)
Hemen başlayalım..


Kullandığım ürünler; Avon ideal flawless fondöten Yazısı için tık tık , Garnier karma ve yağlı ciltler için bb krem yazısı için tık tık , Catherine arley pudra yazısı için tık tık , golden rose allık (numarası silinmiş :/ ) city color far yazısı için tık tık , garnier göz roll-on light rengi yazısı için tık tık , catherine arley eyeliner, avon purely pink ruj yazısı için tık tık , essence all about matt transparan pudra yazısı için tık tık , flormar 201 dudak kalemi yazısı için tık tık , golden rose beyaz göz kalemi yazısı için tık tık , avon supershock maskara yazısı için tık tık , avon minik ruj matte merlot, avon red brick dudak kalemi, kirpik kıvırıcı.

Makyaj detayları;
Bu makyajı iki şekilde kullanabilirsiniz. Bitanesi nude ruj ile, diğeri ise kırmızı ruj ile.
BB krem ve fondöteni karıştırarak uyguladım.
Fondöteni sabitlemek ve parlamayı engellemek için transparan pudra kullandım.
City color far paletindeki en açık rengi göz pınarlarını ve elmacık kemiklerinin üstünü aydınlatmak için kullandım.
Koyu olan iki rengi ise geçiş rengi olarak kullandım. 
Kirpikleri daha kıvrık göstermek için kirpik kıvırıcı kullandım.
Göz içini aydınlatmak için beyaz kalem kullandım.







                              Yeni yılın size yüreğinizden istediğiniz herşeyi getirmesi dileğiyle :))

Bana tmencur@gmail.com dan ualaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

İnstagram: Tugceninmakyajdefteri




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder