17 Aralık 2014 Çarşamba

Avon Yüz ve Vücut İçin Güneşsiz Bronzlaştırıcı Losyon

Herkese günaydıııınnn :))
Bugün sizlere Avonun nefret ettiğim bir ürününden bahsedeceğim.
Yüz ve Vücut İçin Güneşsiz Bronzlaştırıcı Losyon



Yaz aylarında Avon kataloğuna bakarken çok heveslenip sipariş verdim ama heveslerimi boşa çıkarttı bu ürün. İlk defa Avonun bir ürününden bu kadar nefret ettim. Yapış yapış olması ayrı bir dert, bronzluk vermemesi ayrı bir dert. Ayrıca sürdükten sonra sıkı birşey giyerseniz de giysinize geçiyor ve giysiniz de batmış oluyor.
150 ml lik bir ürün. Yüz ve vücut için. İyi ki de yüzümde denememişim. Dikkatsiz uyguladığınız zaman ton farklılıkları oluyor ve bunu kimse istemez sanırım. Çöpe atmamıştım, iyi ki de atmamışım size bunları anlatabildim.

Bu üründen kullanıp memnun kalan var mı ? Yorum bırakırsanız çok mutlu olurum :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

4 yorum:

  1. Merhaba:) Takibe aldım blogunu bana da bekliyorum. www.locosmetico.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hep kullanmak isteyip de yapay durur endişesiyle deneyemediğim bir ürün :) Ama bak iyi ki de almamışım :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bir hevesle almıştım ama sonuç; hüsran :)

    YanıtlaSil