13 Aralık 2014 Cumartesi

Minicik Gratis Alışverişi :)

Herkese iyi akşamlar :)
Minicik bir gratis alışverişi yaptım ve sizinle paylaşmak istedim.


Bugün gratise uğradım ve geçen günlerde almak isteyip daha sonradan bulamadığım  Eklips makyaj süngerini aldım. Ve Rexona'nın bu roll-onlarını gördüm, denemek istedim. Rexona roll-on indirimdeydi 5,90 TL. Eklips makyaj süngeri de 5,90 TL idi. Bu makyaj süngerini birçok blogda okudum ve bende alıp denemek istedim. Aslında çok fazla fondöten, bb krem kullanan biri değilim ama kapatıcı uygulamakta işime yarayacağını düşünüyorum. En yakın zamanda deneyimleyip yazısını paylaşacağım :)
Rexona roll-onlardan da, üzerinde Fresh yazanın kokusu hoşuma gitti diyebilirim.48 saat etkili olduğunu vaad ediyor , bakalım öylemii. Gün içerisinde koku yapmayan hangisi beni bilgilendirirseniz çokk sevinirim :)

Şimdilik bu kadar, kendinize cici bakınn :))
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.

Facebook: Tuğçe'nin makyaj defteri
İnstagram: tugceninmakyajdefteri

7 yorum:

  1. Tuğceciğim güle güle kullan, sadece acaba yardımcı olabilir miyim diye düşünerek bişey söylemek istedim; bu tarz ürünler genelde çok kimyasal içeriyor ve kanseri tetikliyor. Cyristal in koltuk altı ürünü satılıyor Gratislerde denedin mi hiç?
    Sadece blogger arkadaşlarımı çok seviyorum asla zarar gelsin istemem bu yüzden yazdım umarım yanlış anlamamışsındır.
    Eklips makyaj süngerinin yorumunu heycanla bekliyorum!
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Canımm çok teşekkür ederim yorumun için :) Hiç denemedim, hatta ilk kez duydum. İlk fırsatta deneyeceğim onu.
    Makyaj süngerinin yazısı da çok yakında geliyor :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :) Cristal koltuk altı süper ben de tavsiye ederim mini boyunu al bitmiyor büyük boyuna gerek yok tatlım :)

    Blogunu blog keşif etkinliğinde gördüm takipteyim bana da beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyice meraklanmaya başladım hemen alıp denesem iyi olucak :) Bloguma hoşgeldin canım, ben de bakıyorum hemen :)

      Sil
    2. bak bak ben ve çevremde birçok kişi kullanıyor çok memnunuz.
      teşekkürler her zaman beklerim :)

      Sil
  4. Merhaba sizi blog keşif etkinliğinden buldum ve takibe aldım. :)
    Bana da beklerim http://bakimliginepig.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, hoşgeldiniz :) Hemen takibe alıyorum :)

      Sil