19 Aralık 2014 Cuma

Avon Kiraz Çiçeği Özlü Tazeleyici Saç Spreyi

Herkese merhabalar :)
Bugünün konuğu; Avon Kiraz Çiçeği Özlü Tazeleyici Saç Spreyi


Bu spreyin minicik hikayesinden bahsetmek istiyorum hemen size :) Yaz aylarında arkadaşlarla toplandığımız bir gün, arkadaşım saçını düzleştirmeden önce bu spreyi sıktı ve düzleştirdi. Ve yanımdan her geçişinde öyle hoş bir koku geliyordu ki bende merak edip sorduğumda bu spreyin bu kadar güzel koktuğunu ve kokusunun kolay kolay gitmediğini söyledi. E bu kadar meraklanmışken sipariş vermesem olmazdı :) Hemen bi tane bende sipariş verdim ve geldi. Saçlarımı yıkadıktan sonra saçımın uçlarına bu spreyi sıkıp kuruttuğumda kokusu hiç gitmiyor. Kuru saçıma da sıkıp düzleştirici, maşa uygulayabiliyorum. İçerisinde kiraz çiçeği özü var ve sizi rahatsız etmeyen çok hoş bir kokuya sahip. Şeffaf kapaklı plastik bir kutusu var. Tabii ben kapağını kaybettim :) 150 ml lik bir ürün. İndirime girdiği zamanlarda 4,5 TL ye alabilirsiniz.
Ben çookk beğendim, ya siz ? :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

5 yorum:

  1. Çok merak ettim bu ürünü! Fiyatı da çok iyiymiş. Denemek isterim:)
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Şans verilmesi gereken bir ürün bence :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benim çok hoşuma gitti kokusu, bende merak ettim şimdi belki vücut olabilir sizinki

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir ürün ben de kullanıyorum :)

    takipteyim bloğuma beklerim pembemakyajcantam

    YanıtlaSil