9 Aralık 2014 Salı

Makyajdaki Olmazsa Olmazlarım :)

Herkese merhabalar :)
Bu akşam sizlere Makyajdaki Olmazsa Olmazlarımdan bahsedeceğim.
Hemen başlayalım..


Garnier Göz Roll-on (açık ton): Benim makyajdaki ilk olmazsa olmazım kapatıcı. Göz altlarım çok mor olduğu için, çok hafif bir makyaj yapıcaksam bile kapatıcı kullanıyorum. Az kapatıcılıkta bir ürün. 2, 3 kez uygulayınca istediğim kapatıcılığı elde ediyorum. Çok memnunum. Kullandığım 2. tüp bu. Bitince yine alacağım bir ürün. Fiyatı 15 TL. Detaylı yazısı için Tık Tık :)

Essence All About Matt Transparan Pudra: Uyguladığınız anda cildinizle bütünleşip çok güzel bir matlık yaratıyor. Özellikle bb krem, fondöten uyguladıktan sonra gün içinde yağlanmayı engellemek için bu pudrayı uyguluyorum, miss :) Ben gratis indirimden 5,50 TL ye satın almıştım. Yılbaşı indiriminde stok yapmayı düşünüyorum. Detaylı yazı için Tık Tık :)

Avon Supershock Maskara: Makyajda simsiyah kirpikler herkesin istediği bişeydir sanırım. Az makyaj yapıcaksam bile maskara benim vazgeçilmezim. 2 kat uyguluyorum ve bu bana yetiyor. Daha kıvrık kirpikler isteyenler için maskara uygulamadan önce kirpik kıvırıcısı kullanmasını öneririm. Gün içerisinde akma, kokma, topaklanma derdi yok. Bitirdiğim 3. maskara kendisi. Avon kataloğundan kolayca bulabilirsiniz. İndirime girdiği zamanlarda 11 TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. Detaylı yazı için Tık Tık :)

XP Kaş Kalemi (light brown): Kaşlarımı doldurmak benim için vazgeçilmez birşey. Kaşlarımın rengi çok açık ve seyrek olduğu için  kaş kalemi kullanıyorum. Benim için müthiş bir makyaj yapsanız bile, eğer kaşlarınız belirgin ve sık değilse o makyaj eksik demektir. Kaşları doldurmanın birkaç yolu var ancak en kolay olanı bence kalem kullanmak. Bu kalemi kozmetik ürünleri satan yerlerde çok rahat bulabilirsiniz. Fiyatı ise 3, 4 TL civarında.

Maybelline Baby Lips Cherry Me: Az makyaj yapsam da çok makyaj yapsam da benim için balmlar rujdan önce geliyor. Hem dudaklarım nemlensin hem de hafif renkli olsun diye baby lips kullanıyorum. Bendeki rengi cherry me. Dudaklarınıza doğal bir pembelik verirken aynı zamanda da nemlendiriyor. Tazelemesi de kolay :) Anlayacağınız benim makyajdaki sağ kolum kendisi. Fiyatı ise 6 TL. Detaylı yazısı için Tık Tık :)

Benim makyajdaki olmazsa olmazlarım bunlar, sizinkiler neler ? :)
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Hepinize kucak dolusu Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

6 yorum:

  1. Hımm rumdan önce balm çok mantıklı ! Teşekkürler yeni bir bilgi için:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Canım seni mimledim, cevaplarını bekliyorum :))
    http://esrailemakyaj.blogspot.com.tr/2014/12/mimlendim-2-ultimate-book-tag.html#.VIluu9KsWY8

    YanıtlaSil
  4. essence pudrayı merak ediyordum iyi oldu okuduğum :)

    YanıtlaSil