30 Aralık 2014 Salı

Avon Color Trend Lengthening Maskara

Herkese merhabalar :)
Dışarıda kar yağışını izlerken yazı hazırlamak da ayrı bir keyifli :)
Hemen günün konuğunu açıklayayım.
Avon Color Trend Lengthening Maskara


Avonun color trend serisinin maskarası. Bendeki rengi siyah olanı. Fırçası tombul değil normal kalınlıkta bir fırça. Günlük kullanıma uygun diyebilirim. Aşırı bir dolgunluk vermiyor, kirpikleri yapıştırmıyor. Gün içerisinde akma, kokma, topaklanma yapmıyor. Bu yüzden içiniz rahat olabilir. Ben suya dayanıklı maskaraları sevmiyorum. Bu maskarada çıkartmak istediğiniz zaman size zorluk çıkartmadan gözünüzden rahatça çıkabiliyor. Bu herkes için iyi bir özellik değil evet ama benim için gayet güzel bir durum :)


7 ml lik bir ürün. Cıvık bir yapısı yok bu yüzden sürerken göz kapağınıza bulaşma riski de olmuyor. Bu da benim için artı bir özellik. Sonuç olarak ben bu maskarayı sevdim. Bittiği için uygulayıp da gösteremiyorum bu yüzden affınıza sığınıyorum. Peki maskarayı bitirdin tekrar alır mısın Tuğçe derseniz, şuan elimde Big&Daring var, onu kullanmaya başladım bu yüzden şuanlık ihtiyacım yok. Ama ileriki zamanlarda alınabilir :) Fiyatı indirimde 7 TL ye düşmüştü ben aldığımda. Uygun fiyatlı maskara önerisi isteyenlere duyurulur :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))
İnstagram: tugceninmakyajdefteri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder