15 Aralık 2014 Pazartesi

Avon Kakaolu ve Ballı El Kremleri

Herkese günaydııınnn :))
Bugün sizlere Avon Nemlendirici Kremlerden bahsetmek istiyorum biraz.
Hemen başlayalımm.


                                                         Soldan sağa Ballı ve Kakaolu. 

Ballı olan hediye geldi. Şeffaf renkli, kokusu çok güzel ancak ellerinize sürdüğünüz zaman beyaz beyaz oluyor ve emilmesi kolay değil. Biraz yapış yapış kalıyor elleriniz ve ben bu yüzden pek sevemedim kendisini. Kokusuna aldanmamak gerek :) Krem 100 ml lik ve avon kataloğunda çok sık indirime giriyor. İndirimde iken fiyatı 4 TL gibi birşey oluyor.

Kakaolu olanları 3 lü almıştım. Ve kokusu gerçekten çok güzel, insanın yiyesi geliyor. :) Hele bir de benim gibi çikolata canavarı bir insansanız seversiniz. Nemlendirmesi gayet güzel, kokusu hemen uçup gitmiyor ve kolay emiliyor. Kakao yağı ve E vitamini içeriyor. 100 ml lik bir ürün. 3 tanesini 13 TL ye almıştım. Avon kataloğunda sürekli bu şekilde indirime giriyor, oradan alabilirsiniz.

                                                   
                                                             Rengi ve yapıları bu şekilde

                           
                                                       Biraz dağıtıldıktan sonraki halleri

Siz bu kremleri seviyor musunuz ? Yorum bırakırsanız sevinirim :)
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kucak dolusu öpücüklerr :))

Facebook: Tuğçe'nin makyaj defteri
İnstagram: tugceninmakyajdefteri


11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Dediğim gibi kokusuna aldanmamak gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Blog keşif etkinliğinden geliyorum.Takipteyim.Sevgiler :)
    http://serhira.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, hemen inceliyorum :)
      Sevgiler :)

      Sil
  4. Hoşgeldiniz, takibe alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  5. Ballı kremi ben de istiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. En kısa zamanda senin olması dileğiyle canım :)

    YanıtlaSil
  7. Ben cok severek kullaniyorum.avonun bu kremlerini. Cok guzel nemlendiriyor ve bakimini yapiyor. Kesif etkinliginden geliyorum blogunuza. Ama zaten takip ediyormusum sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  8. Kakaolu olanı ben de çok severek kullanıyorum ama ballı olan için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :) Teşekkürlerimi sunuyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :)
    Blogunuza keşif etkinliğinden geliyorum.
    Bende blogumda sizi görmeyi çok isterim :)
    Sevgiler~

    YanıtlaSil